Ga naar inhoud

Nieuwe daily: modale dieselstoof gevonden


bt.

Aanbevolen berichten

Ik kan je een nieuwe GTD uit stock aanbieden voor die prijs of een demo GTI waar mijn verantwoordelijke mee rond rijdt. Laat maar weten als je interesse hebt!

 

(of mijn Beetle GTI voor 10k minder :D)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijpelijk.

 

Ik zoek ook naar die dingen, you be warned. :D  Maar ik zoek naar exemplaren met meer km en (duidelijk) lagere prijs.

En ja, als je zo'n Individual gezien hebt, is al de rest (bijna) te min. :D

 

Alhoewel! Geef jezelf ruimte om breeddenkend te zijn daarin.  Een velg is snel veranderd, en het Individual-leder slijt sneller dus een "must" is het niet. Beter een goeie met goeie prijs, dan per se een Individual waarbij je inboet op andere zaken (vind ik).

 

Ze zijn gewoon vrij zeldzaam, en momenteel cheap dus gewild.

 

Succes !!

 

Je hebt er geen gedacht van!

 

Die ketel stond sub 22.000 aangeboden!!

 

All Cars heeft nog een staan met echt géén kilometers maar 't is een saaie grijze met zwart interieur en een vraagprijs van 30k :shock:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je een nieuwe GTD uit stock aanbieden voor die prijs of een demo GTI waar mijn verantwoordelijke mee rond rijdt. Laat maar weten als je interesse hebt!

 

(of mijn Beetle GTI voor 10k minder :D)

 

Wat zijn de specs?

 

Ik kom donderdag op onderhoud met de Caddy & lampje vervangen in Golf, misschien rap es bekijken dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zijn de specs?

 

Ik kom donderdag op onderhoud met de Caddy & lampje vervangen in Golf, misschien rap es bekijken dan?

GTD:

Manueel

Wit

Grote GPS

Parkeersensoren

Verdonkerde ruiten

iPod/iPhone connectie

 

GTI:

Performance Pack

Manueel

Wit parelmoer

Grote GPS

Parkeersensoren

Verdonkerde ruiten

Dynamic Chassis Control

19"

 

Bij beide wagens zijn Bi-Xenon en automatische lichten/ruitenwissers standaard.

 

Rond hoe laat ben je hier? Ik ben er normaal gezien vanaf 9u00 maar kan gerust wat vroeger komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt er geen gedacht van!

 

Die ketel stond sub 22.000 aangeboden!!

 

All Cars heeft nog een staan met echt géén kilometers maar 't is een saaie grijze met zwart interieur en een vraagprijs van 30k :shock:

En een nieuwe Z4?

 

Ik herinner me dat je nog gezegd hebt dat je vindt dat dat ding op niks trekt, maar ... zo'n sDrive35is, fak, dat rijdt fantastisch vind ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom dat ik die 535i vermeld. Dat rijdt echt fantastisch leuk, steengoeie auto, goed afgewerkt, beer van een motor met knappe sound, aanvaardbaar verbruik. Alles wat je wil.

 

Blijft een zware, logge auto, stuur voelt wat kunstmatig aan,... Is toch mijn persoonlijke ervaring met de 530d.

 

En kraakjes en rammeltjes in het interieur zijn de F10/11 niet vreemd, iets dat onze E92 niet had bv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijft een zware, logge auto, stuur voelt wat kunstmatig aan,... Is toch mijn persoonlijke ervaring.

 

En kraakjes en rammeltjes in het interieur zijn de F10/11 niet vreemd, iets dat onze E92 niet had bv.

In zijn klasse absoluut niet, en we zijn hier allemaal (allez, sommigen) wat verwend, denk ik. Als je een 535i al geen rijplezier meer vindt bieden, moet je richting spartaanse rammelbakken of circuit-geprepte trommelvliesmoordenaars gaan kijken. (om het even cru uit te drukken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om even een beeld te schetsen wat er zoal op m'n radar staat:

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-335i-coupe-sport-automatic-dkg-komfortz-m-fahrw-n%C3%BCrtingen-bei-stut/182113740.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=185&minPowerAsArray=KW&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxPrice=40000&features=AUTOMATIC_RAIN_SENSOR&features=CRUISE_CONTROL&features=FULL_SERVICE_HISTORY&features=NAVIGATION_SYSTEM&features=XENON_HEADLIGHTS&features=WARRANTY&features=BLUETOOTH&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=50000&categories=SportsCar&maxCubicCapacity=3000

 

Zo-goed-als-perfect wat ik zoek, kleine bedenkingen bij kleurstelling en sowieso al een absoluut VAA plafond.

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-135i-coupe-aut-m%C3%BCnchen/191288076.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=185&minPowerAsArray=KW&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxPrice=40000&features=CRUISE_CONTROL&features=AUTOMATIC_RAIN_SENSOR&features=FULL_SERVICE_HISTORY&features=NAVIGATION_SYSTEM&features=XENON_HEADLIGHTS&features=WARRANTY&features=SUNROOF&features=BLUETOOTH&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=50000&categories=SportsCar&maxCubicCapacity=3000

 

Again: VAA & misschien toch liever een '3

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-330i-coupe-m-sport-edition-sportpaket-individual-berlin/191904115.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=15&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&transmissions=MANUAL_GEAR&negativeFeatures=EXPORT&categories=SportsCar

 

Pérfect! maar waarom wit :(

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-330i-coupe-edition-exclusive-dorsten/190817617.html?lang=de&pageNumber=1&action=topOfPage&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=15&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&transmissions=MANUAL_GEAR&negativeFeatures=EXPORT&categories=SportsCar

 

Geen sportzetels noch navi :(

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-330i-coupe-m%C3%BCnchen/177500036.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=15&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&transmissions=MANUAL_GEAR&negativeFeatures=EXPORT&categories=SportsCar

 

Beetje saaie kleurencombo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee of dat qua VAA doenbaar is, maar wat met een 987 Cayman?

 

Porsche kan (en wil) ik écht niet maken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

GTD:

Manueel

Wit

Grote GPS

Parkeersensoren

Verdonkerde ruiten

iPod/iPhone connectie

 

GTI:

Performance Pack

Manueel

Wit parelmoer

Grote GPS

Parkeersensoren

Verdonkerde ruiten

Dynamic Chassis Control

19"

 

Bij beide wagens zijn Bi-Xenon en automatische lichten/ruitenwissers standaard.

 

Rond hoe laat ben je hier? Ik ben er normaal gezien vanaf 9u00 maar kan gerust wat vroeger komen.

 

Wat is dat toch met die witte auto's :)

 

Echt mijne smaak niet, sorry...

Link naar reactie
Delen op andere sites

In zijn klasse absoluut niet, en we zijn hier allemaal (allez, sommigen) wat verwend, denk ik. Als je een 535i al geen rijplezier meer vindt bieden, moet je richting spartaanse rammelbakken of circuit-geprepte trommelvliesmoordenaars gaan kijken. (om het even cru uit te drukken)

Perceptie...

 

Alles hangt ook af van wat je gewend bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Perceptie...

 

Alles hangt ook af van wat je gewend bent.

Ja, en ik herhaal: als je vindt dat een 535i geen rijplezier meer biedt, dan zit je met een ferm gekleurd/verkeerd referentiekader of heb je (voor jouw toepassing/gebruik/wensen) écht de verkeerde ctageorie auto gekocht. Als je een gooi- en smijtding wil, of een extreem rijdende auto, dan koop je sowieso geen zware premium berline of break. Als je dat wél overweegt (als categorie), dan is een 535i weldegelijk een auto die rijplezier biedt met hopen, tenzij misschien voor hen met oogkleppen op die het merk niet kunnen/willen smaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha

 

 

Had ik al gezien, maar met zo'n foto's bedankt ik toch meteen :)

Ik snap je. En toch: Italianen zijn altijd zo rommelig.

Then again: 't zijn Italianen. :D Dus ik snap je des te meer. :D

 

Maar 't zijn wel bij zulke bakken dat je koopjes kan doen, soms.

Of net bedrogen uit komen.

 

Risico is er zeker met zo'n dingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee wat een Audi TTRS betekent qua taxen en VAA. Daar al aan gedacht? Thing's got issues, maar 't rijdt wel beestig (motorsound en -karakter is echt verslavend).

Link naar reactie
Delen op andere sites

En een nieuwe Z4?

 

Ik herinner me dat je nog gezegd hebt dat je vindt dat dat ding op niks trekt, maar ... zo'n sDrive35is, fak, dat rijdt fantastisch vind ik!

 

Mjah, is ook meteen een CC en qua styling vind ik de E85 leuker (zeker in coupé).

Misschien toch es naar 'n 3.0 kijken in de E89...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee wat een Audi TTRS betekent qua taxen en VAA. Daar al aan gedacht? Thing's got issues, maar 't rijdt wel beestig (motorsound en -karakter is echt verslavend).

 

Zit inderdaad meteen in de hogere VAA regionen.

Voorts ben ik ook niet meteen een Audi-man :)

 

Maar misschien moet ik eens met zoiets gaan rijden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid