Ga naar inhoud

Mercedes-AMG GT


Phil

Aanbevolen berichten

Die kont en de aflopende "daklijn"... Ziet niks spannends van lijnen ofzo in.

 

Was ook mijn eerste gedacht. De kont is knap, maar dan wordt het allemaal nogal flauw.

Precies alsof de koetswerkpanelen niks mochten kosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De neus had ik zo wel verwacht, maar die knik achteraan, sidevent en dakbogen...

Beetje knollig en bollig ipv een cockpit die je zou verwachten van de interieurfoto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Algemeen vind ik hem 'redelijk' , maar wat is Mercedes toch de weg kwijt met haar koplampen. Zo druk, zo weinig uitstraling, zo ''blegh''. Zonde. Van A tot S-klasse.

 

 

m1oycddbpi1m.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interieur zeker naar mijn smaak, exterieur... jury is out.

 

Duidelijk een alternatief voor een 911. In welk geval ik zeker voor een 911 zou gaan :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Good lad, ik zou ook nog steeds blindelings voor een 911 gaan :D 

 

Ik beeld me wel al een BS van de AMG GT in, hopelijk is ie mooier dan de SLS BS. Daar was ik nu echt niet voor te vinden zie..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stop met zeiken over looks, jullie allemaal. Koop een kunstwerk of een door Starck ontworpen huishoudtoestel, for all I care, als ge iets wilt voor de looks. Auto's zijn om te rijden.

 

Mgv,

 

Jokke_vlo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er houtinleg beschikbaar?

Kan je ook de koplampen met Swarowski-kristallen krijgen zoals bij de S-klasse coupé?

Zou je al dat alu(-look?) op 't dashboard in black chrome kunnen krijgen?

 

:D

 

 

 

Ik vind 'm vet mooi. Neus is een beetje minder m'n ding, maar die blobby looks van 't geheel (ik bedoel: in elkaar over lopende volumes) vind ik wel leuk. Er zit iets Wiesmann MF4 in, ergens, in die achterbouw, vanuit bepaalde hoeken. Interieur vind ik op foto alleszins niet denderend, zo druk ziet dat er uit. Kan natuurlijk helemaal anders aanvoelen in 't echt. Doet, qua looks, ook bij mij onder voor de Jag F-type coupé.

 

Is dat de eerste Benz met die motor? Is die gebaseerd op de kleine V8 van de SLK 55?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me geen van beiden permitteren  :mellow:

 

Troost je, ik ook niet Nog niet. De meerderheid van alle mensen op onze aardbol ook niet. Maar ik ben wel behoorlijk vastberaden om te werken tot bloed, zweet en tranen toe, totdat ik een Porsche heb. Ik ben al heel tevreden met een Cayman GTS :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Troost je, ik ook niet Nog niet. De meerderheid van alle mensen op onze aardbol ook niet. Maar ik ben wel behoorlijk vastberaden om te werken tot bloed, zweet en tranen toe, totdat ik een Porsche heb. Ik ben al heel tevreden met een Cayman GTS :D

 

Ik werk al zoveel jaar bloed, zweet en tranen... en nog altijd geen Porsche :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal me ook te wachten staan maar ja, het is een droom, het is een doel. Ik moét en zal er eentje hebben. Zonder me in de schulden, miserie of armoede te werken weliswaar. Zo nuchter ben ik dan weer wel.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid