Ga naar inhoud

Mercedes-AMG GT


Phil

Aanbevolen berichten

Zal me ook te wachten staan maar ja, het is een droom, het is een doel. Ik moét en zal er eentje hebben. Zonder me in de schulden, miserie of armoede te werken weliswaar. Zo nuchter ben ik dan weer wel.

 

Gaan ervoor :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een slecht design.... opnieuw die lelijke tablet gps. 

 

Ja, en je kan er hem nog altijd niet uithalen en als tablet gebruiken !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar denk ik steeds aan als ik het zie. Het lijkt op zo'n windows tablet dat je er even uit kunt nemen. 

 

Is een GPS eigenlijk standaard? Ik zou zoiets, als het kan, zonder nemen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar denk ik steeds aan als ik het zie. Het lijkt op zo'n windows tablet dat je er even uit kunt nemen. 

 

Is een GPS eigenlijk standaard? Ik zou zoiets, als het kan, zonder nemen. 

 

GPS volgens mij niet standaard, maar "tablet" wel (voor muziek e.d.) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar denk ik steeds aan als ik het zie. Het lijkt op zo'n windows tablet dat je er even uit kunt nemen. 

 

Is een GPS eigenlijk standaard? Ik zou zoiets, als het kan, zonder nemen. 

 

Ik begrijp het gewoon niet dat niemand er nog aan gedacht heeft van dat ding uitneembaar te nemen.

 

Je zou er thuis je muziek kunnen opzetten, films, etc. Of via googlemaps er je volgende trips inprogrammeren.  Zou toch een stuk handiger zijn en zou tenminste een functie geven aan zo een kinderachtig gedrocht dat alleen in de weg zit van een goed zicht op de weg.  :mellow:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Straks worden die flat-TV's in de S-klasse optioneel 3D-capable en zie je mensen met een 3D-brilletje in de auto zitten rijden. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das gewoon een scherm he, dan moet je heel je boordcomputer in dat ding steken en nog een batterij, is toch wat omslachtig denk ik.

 

Erm... een standaard tablet van 150 euro kan dat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bovendien kan een tablet ook nog fotos maken en filmen.

 

In een BMW of Benz van veel te veel centen moet je eerst een pak geld geven voor satnav, dan een smartphone aankoppelen of cd's insteken om muziek te hebben en een Go-Pro kopen om evt te filmen. Wil je in 3G/4G online gaan, dan komt daar opnieuw een prijzige optie bij... Even je emails checken en gauw door een presentatie of prijsvoorstel gaan dat je net werd doorgestuurd, gaat al helemaal niet.

Ah ja, en de infraroodcamera komt er gratis bij bij een tablet.

 

Voor al dat geld kan ik om het jaar de laatste nieuwe tablet kopen om steevast het laatste model "in-car entertainment" te hebben. Of mijn madame en ik kunnen beiden onze eigen tablet insteken met onze geliefkoosde muziek, settings voor de auto, de radio, etcetc.

 

Maar ik veronderstel dat de Zweed wel weer een zaag zal zijn als hij dit gebrek aan simpele boerenlogica aankaart en zegt dat de heilige huisjes de klant uitmelkt.  :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bovendien kan een tablet ook nog fotos maken en filmen.

 

In een BMW of Benz van veel te veel centen moet je eerst een pak geld geven voor satnav, dan een smartphone aankoppelen of cd's insteken om muziek te hebben en een Go-Pro kopen om evt te filmen. Wil je in 3G/4G online gaan, dan komt daar opnieuw een prijzige optie bij... Even je emails checken en gauw door een presentatie of prijsvoorstel gaan dat je net werd doorgestuurd, gaat al helemaal niet.

Ah ja, en de infraroodcamera komt er gratis bij bij een tablet.

 

Voor al dat geld kan ik om het jaar de laatste nieuwe tablet kopen om steevast het laatste model "in-car entertainment" te hebben. Of mijn madame en ik kunnen beiden onze eigen tablet insteken met onze geliefkoosde muziek, settings voor de auto, de radio, etcetc.

 

Maar ik veronderstel dat de Zweed wel weer een zaag zal zijn als hij dit gebrek aan simpele boerenlogica aankaart en zegt dat de heilige huisjes de klant uitmelkt.  :mellow:

Apple en android maken nu software voor auto's, ik zie dat misschien nog wel komen. Wel vast niet gratis :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

tekst

 

Zo ver moet het ook niet bij mij. Laat dat ding maar gewoon vast zitten. Ook veel makkelijker om te stelen als men het vergeet of er in laat zitten. En dan loop je het risico dat er mogelijk iets kapot gaat bij het opnieuw aansluiten (pinnetjes/connectors dat kapot gaat) etc. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bovendien kan een tablet ook nog fotos maken en filmen.

 

In een BMW of Benz van veel te veel centen moet je eerst een pak geld geven voor satnav, dan een smartphone aankoppelen of cd's insteken om muziek te hebben en een Go-Pro kopen om evt te filmen. Wil je in 3G/4G online gaan, dan komt daar opnieuw een prijzige optie bij... Even je emails checken en gauw door een presentatie of prijsvoorstel gaan dat je net werd doorgestuurd, gaat al helemaal niet.

Ah ja, en de infraroodcamera komt er gratis bij bij een tablet.

 

Voor al dat geld kan ik om het jaar de laatste nieuwe tablet kopen om steevast het laatste model "in-car entertainment" te hebben. Of mijn madame en ik kunnen beiden onze eigen tablet insteken met onze geliefkoosde muziek, settings voor de auto, de radio, etcetc.

 

Maar ik veronderstel dat de Zweed wel weer een zaag zal zijn als hij dit gebrek aan simpele boerenlogica aankaart en zegt dat de heilige huisjes de klant uitmelkt.  :mellow:

 

Das hetzelfde met die in-car entertainment systemen voor in de hoofdsteunen he, kost 3.000 eur en je kan enkel maar dvd's bekijken of heel mss iets van een USB stick. Geef je kinderen elk een iPad mini en ze kunnen naar films zien, ze kunnen spelletjes spelen... en je kan het upgraden van tijd tot tijd... 

 

OT: de AMG GT vind ik achteraan wel mooi, maar vooraan een gedrocht, geef mij maar een 911, any time... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar denk ik steeds aan als ik het zie. Het lijkt op zo'n windows tablet dat je er even uit kunt nemen. 

 

Is een GPS eigenlijk standaard? Ik zou zoiets, als het kan, zonder nemen. 

 

Ik had een V-Klasse met zo'n "tablet" en daar zat niet eens een ingebouwde GPS in  <_<  Terwijl er dan weer wel een - nota bene - een indrukbare knop op het dash zat met "GPS" op. Beetje belachelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een V-Klasse met zo'n "tablet" en daar zat niet eens een ingebouwde GPS in  <_<  Terwijl er dan weer wel een - nota bene - een indrukbare knop op het dash zat met "GPS" op. Beetje belachelijk.

 

Is omdat hij Navi-voorbereiding heeft (standaard in belgië)

 

Gewoon een losse module kopen en je hebt GPS. Kan je dus ook nog perfect na 3 jaar

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bovendien kan een tablet ook nog fotos maken en filmen.

 

In een BMW of Benz van veel te veel centen moet je eerst een pak geld geven voor satnav, dan een smartphone aankoppelen of cd's insteken om muziek te hebben en een Go-Pro kopen om evt te filmen. Wil je in 3G/4G online gaan, dan komt daar opnieuw een prijzige optie bij... Even je emails checken en gauw door een presentatie of prijsvoorstel gaan dat je net werd doorgestuurd, gaat al helemaal niet.

Ah ja, en de infraroodcamera komt er gratis bij bij een tablet.

 

Voor al dat geld kan ik om het jaar de laatste nieuwe tablet kopen om steevast het laatste model "in-car entertainment" te hebben. Of mijn madame en ik kunnen beiden onze eigen tablet insteken met onze geliefkoosde muziek, settings voor de auto, de radio, etcetc.

 

Maar ik veronderstel dat de Zweed wel weer een zaag zal zijn als hij dit gebrek aan simpele boerenlogica aankaart en zegt dat de heilige huisjes de klant uitmelkt.  :mellow:

Absoluut niet! Ge hebt overschot van gelijk, 't zou 't leven een pak makkelijker maken.

 

Maar dan verdienen ze er niks aan. Hence: trashbin. :cry:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

belangrijkste optie op deze wagen:

 

 

 

Kraftstoffbehälter mit größerem Inhalt (75l)   95,20 Euro  

 

 

waarom niet iedere constructeur (kuch...BMW...kuch) dit kan aanbieden is mij een raadsel

Link naar reactie
Delen op andere sites

De voornaamste reden dat dat een optie is, is omdat ze voor de normcyclus met een tank van x-aantal procent van de tank moeten vullen.

 

Met een tank van 35l bijvoorbeeld scheelt dat al snel wat gewicht, en dus verbruik

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid