Ga naar inhoud

Mercedes-AMG GT


Phil

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

Uit ervaring, zou ik eerder gaan voor Brol Met Wielen. @Frekkel, spreek me tegen als ik ongelijk heb.

Je had vroeger beter zo'n slimmen gelijk u tegen gekomen , het had je een aankoop bespaard van brol met wielen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Zijn dat niet de wagens van 2 vervelende youtubers?

Jep, de AMG GT is van Supercarsoflondon, de F-Type van SeenTroughGlass
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...

Lijkt me een zéér evidente keuze, ter vervanging van de low output V8 (die eigenlijk te dicht aan leunt bij de high output V8)?

Wat zou die dan gaan kosten, catalogusprijs basis? De huidige GT met 476pk V8 kost (in .de) 118k bruto. Dan moet die 53 met V6 ergens rond (of onder) de 110k gaan? En dan komt 'ie perfect op het niveau van de 911 Carrera S met z'n geblazen 3-liter en ongeveer dezelfde cijfers.

Klinkt logisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, gTa zei:

Lijkt me een zéér evidente keuze, ter vervanging van de low output V8 (die eigenlijk te dicht aan leunt bij de high output V8)?

Wat zou die dan gaan kosten, catalogusprijs basis? De huidige GT met 476pk V8 kost (in .de) 118k bruto. Dan moet die 53 met V6 ergens rond (of onder) de 110k gaan? En dan komt 'ie perfect op het niveau van de 911 Carrera S met z'n geblazen 3-liter en ongeveer dezelfde cijfers.

Klinkt logisch.

Exact... 't is wel een R6 hé

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid