Ga naar inhoud

BMW F87 M2 Coupe


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Ook wanneer jij er 1000 eurots moet voor uit jouw zakken moet halen?

 

Waarom zou je een wagen nieuw kopen? :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik ken geen kl*te van techniek, maar het was iets wat tussen de as en de behuizing zat wat gescheurd was. Dit zowel achteraan als bij het tussendeel.

Ziehier een foto ter illustratie. Pijl geeft aan waar het deel zich bevindt met de scheur.

170795507_1-bmw-f10-530-xdrive-different

Dat is de flektor die gescheurd is.

c213f6bb5d5bfcf788ea5ce97c6c839e.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij ook geen HUD, deze week nog met een 640d Gran Coupé gereden en voor mij hoeft dat niet.  Ik heb liever duidelijke meters dan een dashboard die volgepropt is met allerhande.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een HUD heeft toch geen uitstaans met een dashboard dat volgepropt is of niet? Da's gewoon complementair. Ik zou er ook de nieuwprijs niet voor dokken, maar als 't (gratis, meestal) op een 2e hands auto zit, is dat mooi meegenomen. Heb 't op m'n daily en dat is verdorie handig gerief.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook wanneer jij er 1000 eurots moet voor uit jouw zakken moet halen?

 

 

Eenmaal gehad, ik vond er maar weinig aan en eigenlijk zelfs storend.

 

Ik had dat op de A7 en nu niet meer genomen.

 

Op de A7 zat dat in een pakket met andere opties die ik allemaal nam en dan had ik die hud erbij voor een paar 100 eur. Maar de toenmalige optie van 1700 ging ik er niet voor geven.

 

Bij de M3 niet gepakt en had ermee gereden op de demo. Is wel nog een stuk leuker in de M3, maar toch zie ik de meerwaarde er niet van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij ook geen HUD, deze week nog met een 640d Gran Coupé gereden en voor mij hoeft dat niet. Ik heb liever duidelijke meters dan een dashboard die volgepropt is met allerhande.

Gek, van de HUD zie.je nochtans niks op het dashboard
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gek, van de HUD zie.je nochtans niks op het dashboard

 

Klopt, daarbij dat ik zeg dat als je een goed uitgekiend dashboard hebt een HUD overbodig is.  Maar ieder zijn smaak en meug natuurlijk.  Ik hoef het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid