Ga naar inhoud

BMW F87 M2 Coupe


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Ik begrijp je opmerking en inderdaad, eigenlijk is het dat ook. Maar ik vond dat een gemiste kans. Nu goed, er moet natuurlijk verschil zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die looks zijn wel geslaagd en eigenlijk ook maar goed, want om eerlijk te zijn vind ik een M235i niet echt wat het moet zijn.

Afgelopen zondag reed ik op de E313 en op een bepaald moment voegt er een M235i voor mij in, ééntje in het Mineral Grau.

Wel, dat zag eruit als een gewone 2xx i/d langs achter gezien. Vrij smalle banden (vooral optisch, want ik weet dat ze niet echt zo smal zijn) naargelang de kas, en enkel de uitlaten gaven iets of wat prijs. Tegenover de stance van de 1M valt dat helemaal in het niets. De M2 lijkt, afgaande op die scoops, wederom zo'n stance te gaan hebben.

 

Thanks captain Obvious!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, tis goed... Als ik het nog eens nalees lijkt het inderdaad logisch ja. Maar ik denk dat je ergens wel snapt wat ik wil zeggen.

Dat een M235i er zo standaard uitzien vind ik een spijtige zaak. Verander de uitlaat naar 1 pijpje links en debadge dat spel en het lijkt op een 220i.

Dan zie ik, en dat is uiteraard persoonlijk, het liever zoals pakweg de ST en de RS bij Ford. Je ziet tenminste bij beide versies een heel duidelijk verschil tegenover de gewone varianten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 235i kan je ook niet vergelijken met een RS. En een ST is ook maar het sportpakket waar er een uitsparen is voor een centrale uitlaat, met een specifieke vorm.

 

Kijk naar een Audi S4, die kan er ook heel anoniem uit zien. Die heeft dan wel 4 uitlaten, maar het blijft enigszins discreet, waar de RS4 extra koelsleuven heeft en duidelijk opgeklopte wielkasten, etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 235i kan je ook niet vergelijken met een RS. En een ST is ook maar het sportpakket waar er een uitsparen is voor een centrale uitlaat, met een specifieke vorm.

 

Kijk naar een Audi S4, die kan er ook heel anoniem uit zien. Die heeft dan wel 4 uitlaten, maar het blijft enigszins discreet, waar de RS4 extra koelsleuven heeft en duidelijk opgeklopte wielkasten, etc.

Ik wou de M235i vergelijken met de ST, kwestie van de M2 dan gelijk te zetten (inzake uitvoering dan toch) met de RS.

En dan zie ik optisch meer verschil tussen een ST en een gewone focus (ook al is het maar een sportpakket) dan tussen een M235i en een 220d met M-pack.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan zie ik optisch meer verschil tussen een ST en een gewone focus (ook al is het maar een sportpakket) dan tussen een M235i en een 220d met M-pack.

 

Het blijft toch een kromme vergelijking. Dan moet je een M235i vergelijken met een 220d zonder M-pack.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat het gaat geven qua prijs... de M2 zal niet zover van de M3 verwijderd zitten, zeker als je ziet dat er tegen maart volgend jaar al wel een aantal tweedehands M3/M4 op de markt zullen beschikbaar zijn.

 

Hopelijk komt BMW z'n belofte na er een echte drivers' car van te maken zodat het verschil tussen deze en z'n grote broer er wel degelijk zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat het gaat geven qua prijs... de M2 zal niet zover van de M3 verwijderd zitten,

 

Ik verschiet wel als ik hoor wat M3's effectief moeten kosten, eens de optielijst afgelopen is. Dat gaat snel richting de 100K blijkbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er gisteren nog eens eentje samengesteld, en kwam op 92k euro, waarbij ik dus niet alle opties heb aangevinkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hoeft zover niet te gaan hoor. Ik kwam met een pak minder toe. Wel wit en manueel, toegegeven.

 

 

Mja, net eens eentje samengesteld naar mijn goesting, zonder naar de prijzen te kijken, kom uit op 86.990 voor een M3, manueel.

Wat zit @@dragonfly dan te verkondigen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er gisteren nog eens eentje samengesteld, en kwam op 92k euro, waarbij ik dus niet alle opties heb aangevinkt.

 

Als ik DKG en lederen dashboard aanvink kom ik daar ook :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja, net eens eentje samengesteld naar mijn goesting, zonder naar de prijzen te kijken, kom uit op 86.990 voor een M3, manueel.

Wat zit @@dragonfly dan te verkondigen :P

 

Jouw goesting zijn mss 3 opties? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jouw goesting zijn mss 3 opties? ;)

 

 

Quasi alles zit standaard op die kar!

 

Ik weet niet welke opties je moet pakken om daar nog 12K bij te kletsen. Dat lukt me gewoon niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

Quasi alles zit standaard op die kar!

 

Ik weet niet welke opties je moet pakken om daar nog 12K bij te kletsen. Dat lukt me gewoon niet.

Ik klap daar altijd de hele optielijst bij want het is 2015 en is het niet tijd dat die auto bijna vanzelf kan rijden? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quasi alles zit standaard op die kar!

 

Ik weet niet welke opties je moet pakken om daar nog 12K bij te kletsen. Dat lukt me gewoon niet.

 

Zie facebook messenger :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij was dragonfly gewoon aan het STOEFEN.

 

Uiteraard, zou zoiets nooit van m'n leven kopen :)

 

#AUDI #QUATTRO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja, als je natuurlijk niet kunt rijden en opties nodig hebt zoals daar zijn:

- dodehoekassistent

- lane departure warning

- surround view

 

HUD is ook al 1000 euro

DAB tuner, zeer nuttig

 

en al die connecteddrive brol die totaal nergens voor dient.

Link naar reactie
Delen op andere sites

manueel, uni wit en op 18" velgen zeker? :D

Ge kent mij toch. ;)

Nee serieus. Er waren wel een paar opties bij waarvan de garage me aanraadde ze te nemen. Dan kwam ik op een dikke 80 uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ge kent mij toch. ;)

Nee serieus. Er waren wel een paar opties bij waarvan de garage me aanraadde ze te nemen. Dan kwam ik op een dikke 80 uit

Deze bestaat dus nog nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid