Ga naar inhoud

BMW F87 M2 Coupe


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • 5 maanden later...

Het wordt tijd dat de jongens en meisjes van M Gmbh eens een field trip naar Affalterbach doen. Het is echt triestig .

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Onze is ook in't wit besteld, ik wou long beach blue :(

En dkg, ik wou manueel, maar dat zal zo'n slechte beslissing nog niet zijn :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze is ook in't wit besteld, ik wou long beach blue :(

En dkg, ik wou manueel, maar dat zal zo'n slechte beslissing nog niet zijn :D

 

Just 't zelfde hier...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd naar deze.. Ik ken een garage die hem in het Long Beach hebben besteld.

Maar ik vrees dat je voor dat geld aan een heel jonge cayman GTS zit.. En dan ga ik toch men hart volgen en eindelijk voor een Porsche gaan! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik vrees dat je voor dat geld aan een heel jonge cayman GTS zit.. En dan ga ik toch men hart volgen en eindelijk voor een Porsche gaan! :)

Denk je dat een M2 70K gaat kosten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je dan het praktisch aspect van die kar (achterbank enzo) niet nodig hebt zou ik idd geen seconde twijfelen en een Cayman GTS met PDK, kuipen, sper en sportophanging kopen. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd naar deze.. Ik ken een garage die hem in het Long Beach hebben besteld.

Maar ik vrees dat je voor dat geld aan een heel jonge cayman GTS zit.. En dan ga ik toch men hart volgen en eindelijk voor een Porsche gaan! :)

 

Welke garage is dat? Een Belgische dealer??

 

Inderdaad voor dat geld is de Cayman dan wel de leukere keuze denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die looks zijn wel geslaagd en eigenlijk ook maar goed, want om eerlijk te zijn vind ik een M235i niet echt wat het moet zijn.

Afgelopen zondag reed ik op de E313 en op een bepaald moment voegt er een M235i voor mij in, ééntje in het Mineral Grau.

Wel, dat zag eruit als een gewone 2xx i/d langs achter gezien. Vrij smalle banden (vooral optisch, want ik weet dat ze niet echt zo smal zijn) naargelang de kas, en enkel de uitlaten gaven iets of wat prijs. Tegenover de stance van de 1M valt dat helemaal in het niets. De M2 lijkt, afgaande op die scoops, wederom zo'n stance te gaan hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen zondag reed ik op de E313 en op een bepaald moment voegt er een M235i voor mij in, ééntje in het Mineral Grau.

Wel, dat zag eruit als een gewone 2xx i/d langs achter gezien. 

 

Dat is het ook he.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid