Ga naar inhoud

BMW F87 M2 Coupe


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Gast wooter

Mja, als je natuurlijk niet kunt rijden en opties nodig hebt zoals daar zijn:

- dodehoekassistent

- lane departure warning

- surround view

 

HUD is ook al 1000 euro

DAB tuner, zeer nuttig

 

en al die connecteddrive brol die totaal nergens voor dient.

Je hebt die opties allemaal niet nodig, maar xenon had je ook niet nodig, en satnav ook niet, en HK/BO ook niet, en leder ook niet, en een automaat ook niet, ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt die opties allemaal niet nodig, maar xenon had je ook niet nodig, en satnav ook niet, en HK/BO ook niet, en leder ook niet, en een automaat ook niet, ...

 

Xenon en Navi zijn standaard en HK heb je sowieso nodig anders is het motorgeluid van slechte kwaliteit.

 

 

Edit: Navi is ook standaard en BO is voor Audi's

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

een Cayman GTS met PDK, kuipen, sper en sportophanging kopen.

Jij weet welke ik in gedachten heb?! :D Een rode...

Maar ik ga waarschijnlijk binnen dit en enkele maanden samenwonen met de vriendin en dan is het verstandigste om met mijn huidige te blijven rijden. Dus ik zal deze waarschijnlijn moeten laten schieten :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt die opties allemaal niet nodig, maar xenon had je ook niet nodig, en satnav ook niet, en HK/BO ook niet, en leder ook niet, en een automaat ook niet, ...

 

Sorry maar: als je dode hoek assistent en lane departure warning nodig hebt, en die optie om verkeersborden te lezen kan je misschien beter geld op tafel leggen om nog eens je rijbewijs af te gaan leggen.

 

 

Nuja, uw verhaaltje kennen we ondertussen. Optielijsten aanvinken en prijzen de hoogte in jagen als de beste. Maar als er dan een bon moet getekend worden ....

 

gif2.gif

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij weet welke ik in gedachten heb?! :D Een rode...

Maar ik ga waarschijnlijk binnen dit en enkele maanden samenwonen met de vriendin en dan is het verstandigste om met mijn huidige te blijven rijden. Dus ik zal deze waarschijnlijn moeten laten schieten :(

 

 

Voor kindjes is dat idd niet ideaal :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

 Maar als er dan een bon moet getekend worden ....

Probleem is dat ik 2 perfect rijdende auto's thuis heb staan... En mij kennende ga ik die weer te ver op rijden zodat ik er kosten aan heb...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn oog wil ook wat, en daarom wil ik grote velgen, shadowline hoogglanzend, misschien een Individual kleurtje en glad nappaleder dat ook op het dashboard en de bovenzijde van de deuren zit. Voor het functionele wil ik een aantal zaken die bijdragen aan het rijplezier. Aangezien deze M3 een daily wordt, zou ik de DKG versnellingsbak nemen, alsook de adaptieve ophanging nemen en meedraaiende koplampen. Voor het gemak wil ik GPS, parkeersensoren met liefst camera's rondom. Voor nog wat ander genot wil ik een soundsystem, connected drive en een schuifdak. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem is dat ik 2 perfect rijdende auto's thuis heb staan... En mij kennende ga ik die weer te ver op rijden zodat ik er kosten aan heb...

Mijn 530d is binnen voor onderhoud, en ze hebben mij vandaag ook gebeld om wat slijtage te melden. Rubbers aan de ophangingsarmen vooraan, een scheur in delen van het differentieel, schijven rondom versleten,... Gaat heinig wat geld kosten. Nog een jaar moet 'm meegaan, en dan gaat 'm de deur uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een scheur in delen van je differentieel lijkt mij toch geen normale slijtage?  :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken geen kl*te van techniek, maar het was iets wat tussen de as en de behuizing zat wat gescheurd was. Dit zowel achteraan als bij het tussendeel.

 

Ziehier een foto ter illustratie. Pijl geeft aan waar het deel zich bevindt met de scheur.

 

170795507_1-bmw-f10-530-xdrive-different

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja, als je natuurlijk niet kunt rijden en opties nodig hebt zoals daar zijn:

- dodehoekassistent

- lane departure warning

- surround view

 

HUD is ook al 1000 euro

DAB tuner, zeer nuttig

 

en al die connecteddrive brol die totaal nergens voor dient.

 

 

HUD is een fantastische optie. Zou niet meer zonder kunnen/willen. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

HUD is een fantastische optie. Zou niet meer zonder kunnen/willen.

Eenmaal gehad, ik vond er maar weinig aan en eigenlijk zelfs storend.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid