Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Komen er nu echt nooit meer updates voor WP?  :(

Nooit! 

Geplaatst:

Ja die ios gebruikers worden gebruikt voor te kijken of er nog fouten e.d inzitten en als echt alles op punt staat komt die nieuwe versie naar Android want die gebruikers verdienen dat [emoji12]

Ik dacht achter.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Komen er nu echt nooit meer updates voor WP?  :(

Nope, stopgezet

Geplaatst:

Daarnet in het naar huis rijden geen problemen gehad. Het werkt weer zoals het moet.

Bij herberekenen van een route duurt het precies toch allemaal net iets langer dan ervoor...

Ook gemerkt, manueel moeten forceren om de file te vermijden op de e17 deze ochtend.

Geplaatst:

Heerlijk hoe hij events uit de kalender haalt om dan te zeggen wanneer je best vertrekt, rekening houdend met files etc

Geplaatst:

Diene reclame werkt op mijn zenuwen als ik aan de verkeerslichten voor het rood sta.

Geplaatst:

Je betaalt liever voor de app van TomTom? :D

Geplaatst:

Ba neen gij. Maar ik heb niets betaald en ben bijgevolg ook te gierig om iets te kopen van wat op die reclameboodschappen komt. Daarom dat ze op mijn zenuwen werken.

Geplaatst:

Utah, gelieve Waze onmiddelijk te verwijderen van uw smartphone :)

Geplaatst:

Root je telefoon en download adaway of dergelijke en je hebt geen reclame meer in je apps

Komen er nu echt nooit meer updates voor WP? :(

Aaah Windows Phone, het moderne BlackBerry

Geplaatst:

Utah, gelieve Waze onmiddelijk te verwijderen van uw smartphone :)

Ze moeten blij zijn dat het er mag opstaan. Ben zelfs gierig op mijn apps, zelfs al zijn ze gratis. Nah.

Geplaatst:

Hoe update je nu brandstofprijzen? Ik zie er geen knop meer voor, of mis ik iets...?

Geplaatst:

Hoe update je nu brandstofprijzen? Ik zie er geen knop meer voor, of mis ik iets...?

Goei vraag, dat heb ik ook nog niet gevonden
Geplaatst:

Gewoon bij meldingen staat er toch brandstofprijzen?

U6vWRFP.png

Geplaatst:

Je moet dat aanvinken

e1745d9fab4db67547c16cb58d3248a2.jpg

Geplaatst:

Aaah Windows Phone, het moderne BlackBerry

Ik wou hier net vragen of er nog updates voor BB komen. :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Heerlijk hoe hij events uit de kalender haalt om dan te zeggen wanneer je best vertrekt, rekening houdend met files etc

Dat was toch al?

Geplaatst:

Je moet dat aanvinken

Dat stond vroeger bij mij aan,..maar nu zie ik de optie 'tankstations' zelfs nergens staan.

Geplaatst:

Dat stond vroeger bij mij aan,..maar nu zie ik de optie 'tankstations' zelfs nergens staan.

Idd bij mij is die optie ook spoorloos...
Geplaatst:

Ik zie die optie nochtans staan hoor, incl de fout met totaal ipv Total

Geplaatst:

Ik heb waze even opnieuw geïnstalleerd, en nu heb ik de optie ook.

Er dat toch ergens een foutje in de update precies...

Geplaatst:

Moet je dat manueel installeren die update? Daarnet nog gebruikt en ik zag geen verschil in elk geval.

Geplaatst:

Reeds gevonden, gewoon update geklikt in de play store. Omdat hij normaal automatisch update had ik dat niet verwacht.

Geplaatst:

Hoe werkt het volgen van anderen bij de gebruikers hier? Bij mij werkt dat langs geen kanten. Je krijgt een melding met een ETA in die correct is. Als je de melding opent, is die persoon zogezegd nog 10 min onderweg en is de ETA ook exact binnen 10min (terwijl die soms nog meer dan een uur onderweg zal zijn). Op de kaart zie je de bestemming, en moet je manueel zitten scrollen om te zien waar de persoon exact is.

Werkte vroeger ook niet altijd super, maar lijkt mij nu echt totaal niet handig meer.

Geplaatst:

Werkt redelijk goed bij mij.  Jongste dochter vindt het leuk om me te volgen als ik op weg ben naar huis (volgt mij op de iPad van mijn vrouw).  Een paar minuten voor ik aankom, wordt nog een extra-berichtje verstuurd.

Ik zag gisteren trouwens Asserti op mijn kaart.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in