Monterey Jack 6.514 Geplaatst: 3 november 2016 Geplaatst: 3 november 2016 @Monterey Jack vandaag was het opnieuw zo. Om 5.45 vertrokken, eta 6.50: 5.54 in Drongen aan de kant gezet door een anonieme 1-reeks (F20 pfl, wist niet dat ze die hadden) En om 6.30 was ik in Diegem bij Capgemini:Idem, 7u05 vertrokkenNa Ternat manueel laten herberekenen Voor Strombeek nog eens manueel laten herberekenen omdat die auto in brand staat in Vilvoorde. Stuurde mij er dan af, kwamen paar minuten bij op Waze. Uiteindelijk gingen die er onderweg weer af en was ik om 7u41 op de parking hier. Het werkt dus langs geen kanten meer bij mij, lijkt me niet normaal dat je voor elk knooppunt naar routes moet gaan om daar de kortste te kiezen Quote
PJH 21.062 Geplaatst: 3 november 2016 Geplaatst: 3 november 2016 Beetje triest dat een GPS met up to date traffic info eigenlijk totaal niet up to date is Anderzijds is het ook positief, als het ding al weet dat het miserie gaat zijn op een normale dag, dan kan hij je er voordien al rond sturen. Op die manier staan enkel non-wazers in de file waar het echt pijn doet, want anders zou je altijd wazers moeten de file insturen om te zien of er effectief file is. Quote
Monterey Jack 6.514 Geplaatst: 3 november 2016 Geplaatst: 3 november 2016 Beetje triest dat een GPS met up to date traffic info eigenlijk totaal niet up to date is [emoji3] Anderzijds is het ook positief, als het ding al weet dat het miserie gaat zijn op een normale dag, dan kan hij je er voordien al rond sturen. Op die manier staan enkel non-wazers in de file waar het echt pijn doet, want anders zou je altijd wazers moeten de file insturen om te zien of er effectief file is.Ja snap ik wel, maar anders sta ik ook in de file ergens tussen Aalst en Groot-Bijgaarden, dus in principe kan hij wel weten dat er geen half uur vertraging is Ik ben heus niet de enige, jij reed sowieso al voor mij en tussen ons in zijn er nog wel Wazers voorbij gereden lijkt me Op een ritje van 50 km en 35 minuten er 35 minuten naast zitten is toch wat te veel van het goede [emoji38]z: Quote
dragonfly 15.030 Geplaatst: 4 november 2016 Geplaatst: 4 november 2016 Ik merk al een paar maanden dat Waze niet meer zo goed werkt als vroeger. Stelt ook niet altijd automatisch alternatieven voor terwijl alles potdicht stond. Gisteren ook gemerkt dat hij gemiddelden neemt. Ging 1u onderweg zijn via E40/Ring maar op verkeerscentrum was er geen file te zien dus geriskeerd en stond er op 30min. Quote
tuscani 11.814 Geplaatst: 11 november 2016 Geplaatst: 11 november 2016 Oei lees hier net al die berichten. En was zinnens om Waze op mijn gsm te zetten ipv sygic. Want die melde tijdens mijn laatste rit flitspalen die er niet stonden en als er wel stonden deed hij niets. Dus dacht ik Waze eens te proberen Quote
Monterey Jack 6.514 Geplaatst: 11 november 2016 Geplaatst: 11 november 2016 Gisteren ook Waze eens laten doen, dit was het resultaat: 5m voorbij de afrit strombeek muurvast. Dan meer dan een uur tot Wemmel [emoji38]z: Quote
Monterey Jack 6.514 Geplaatst: 17 november 2016 Geplaatst: 17 november 2016 Clarkson, Hammond en May geven nu instructies in Waze. Straks eens testen 1 Quote
Ceke 2.733 Geplaatst: 17 november 2016 Geplaatst: 17 november 2016 Gisteren was hem toch goed fout mijn waze Quote
ex-Mooseman 14.651 Geplaatst: 17 november 2016 Geplaatst: 17 november 2016 11 minuten geleden zei Monterey Jack: Clarkson, Hammond en May geven nu instructies in Waze. Straks eens testen is al ooit eens geweest, maar toen alleen Clakson (zo voelde het na een uur). Quote
Monterey Jack 6.514 Geplaatst: 17 november 2016 Geplaatst: 17 november 2016 Gisteren was hem toch goed fout mijn wazeWaze is de laatste maanden echt niet meer wat het geweest is. Ik weet niet hoe of waarom, maar ik heb er geen goed oog meer op. Alternatieve route van Waze volgen en dan verderop zie je de vrachtwagen terugkomen die je eerder al voorbij was. Zo goed als dagelijks is dat het geval bij mij. is al ooit eens geweest, maar toen alleen Clakson (zo voelde het na een uur).Klopt, alle drie al eens afzonderlijk dacht ik. Of toch in verschillende systemen volgens het artikel erbij. Eerste keer samen nu. Quote
Gixxer 611 Geplaatst: 17 november 2016 Geplaatst: 17 november 2016 Oei lees hier net al die berichten. En was zinnens om Waze op mijn gsm te zetten ipv sygic. Want die melde tijdens mijn laatste rit flitspalen die er niet stonden en als er wel stonden deed hij niets. Dus dacht ik Waze eens te proberen Laatste update erop gezet?Waze veegt er zijn voeten aan. Quote
Framfy 559 Geplaatst: 17 november 2016 Geplaatst: 17 november 2016 Het leek mij inderdaad even wat minder, maar gisteren werkte het toch weer perfect (voor mij). Voor een kleine verplaatsing (+- 10 km kortste weg) van Antwerpen naar Aartselaar Waze gebruikt, langs een niet gebruikelijke weg gestuurd en zo vrij snel op de bestemming aangekomen; andere mensen (die vanuit dezelfde buurt zijn vertrokken) bleken er via de 'gebruikelijke weg' veel langer over gedaan te hebben. Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 5 januari 2017 Geplaatst: 5 januari 2017 Eindelijk de Belgische top 10 binnen! 7 Quote
DenDuvel 4.683 Geplaatst: 5 januari 2017 Geplaatst: 5 januari 2017 4 uur geleden zei Asserti: Eindelijk de Belgische top 10 binnen! Loop je nog in op nummer 1? Of is die totaal ongenaakbaar? Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 17 januari 2017 Geplaatst: 17 januari 2017 Daar vrees ik voor. Die mannen verdienen punten van achter hun computer door kaartaanpassingen. Net nog een flitser gehad op de e17 THV Deerlijk, wel in Waze, niet op coyote Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 5 februari 2017 Geplaatst: 5 februari 2017 Waar vind je in de laatste versie die location reporting? Ik ben al minuten oeverloos aan het zoeken waar dat staat om uit te zetten. Quote
Framfy 559 Geplaatst: 6 februari 2017 Geplaatst: 6 februari 2017 Dat Waze je (automatisch) zegt wanneer je moet vertrekken? En dus heel de tijd weet waar je bent! Quote
Framfy 559 Geplaatst: 6 februari 2017 Geplaatst: 6 februari 2017 Op zich ben ik heel tevreden over Waze als navigatie-app. Maar soms laat Waze toch wel steken vallen, wanneer er (snel) herberekend moet worden. Een concreet voorbeeld: als ik komende van de E17 de Antwerpse Ring op rijd (dus uit de Kennedy tunnel rijd) om naar huis te rijden, stelt Waze mij voor om afrit Berchem te nemen (afrit 5); ik neem echter altijd afrit Borgerhout (afrit 3), omdat dat - volgens mij - sneller is. Op het moment dat Waze door heeft dat ik afrit 5 ben voorbijgereden wordt er snel herberekend en stelt Waze voor om bij de volgende gelegenheid de ring af te rijden en de E19 tot in Kontich ten nemen, om daar terug te draaien en de E19 naar Antwerpen te nemen ... Best wel een omweg. Geen idee of Waze dat ook op andere plaatsen doet (die ik minder goed ken)? Quote
gTa 28.076 Geplaatst: 6 februari 2017 Geplaatst: 6 februari 2017 1 uur geleden zei Framfy: Dat Waze je (automatisch) zegt wanneer je moet vertrekken? En dus heel de tijd weet waar je bent! Ik vrees dat je gehele telefoon, alles van Google en alle apps die je installeerde (en die je vroegen om toegang tot locatiegegevens te krijgen) dat weten, of je dat nu leuk vindt, of niet. Quote
Soundstorm 2.642 Geplaatst: 6 februari 2017 Geplaatst: 6 februari 2017 Bedoelt @Martini Racing niet eerder zaken zoals het vragen om de prijzen bij een tankstation te updaten? (dat staat gewoon bij 'Tankstations') En anders eens kijken bij 'Meldingen' daar staat wel redelijk wat dat je kan uitzetten indien nodig. Quote
Polygoon 15.057 Geplaatst: 12 februari 2017 Geplaatst: 12 februari 2017 Op 6-2-2017 om 09:27 zei Framfy: Op zich ben ik heel tevreden over Waze als navigatie-app. Maar soms laat Waze toch wel steken vallen, wanneer er (snel) herberekend moet worden. Een concreet voorbeeld: als ik komende van de E17 de Antwerpse Ring op rijd (dus uit de Kennedy tunnel rijd) om naar huis te rijden, stelt Waze mij voor om afrit Berchem te nemen (afrit 5); ik neem echter altijd afrit Borgerhout (afrit 3), omdat dat - volgens mij - sneller is. Op het moment dat Waze door heeft dat ik afrit 5 ben voorbijgereden wordt er snel herberekend en stelt Waze voor om bij de volgende gelegenheid de ring af te rijden en de E19 tot in Kontich ten nemen, om daar terug te draaien en de E19 naar Antwerpen te nemen ... Best wel een omweg. Geen idee of Waze dat ook op andere plaatsen doet (die ik minder goed ken)? Heb dat ook maar dan met de afrit UZA (die veel sneller is maar in principe enkel voorbehouden voor verkeer naar UZA), daar is het nog enigszins begrijpelijk. Quote
RRD 9.561 Geplaatst: 21 februari 2017 Geplaatst: 21 februari 2017 Begin in de spits te merken dat Waze slachtoffer aan het worden is van haar eigen succes. Stond vanmorgen op een boerenbaan in de middle of nowhere in de file omdat iedereen die sluiproute gebruikt dankzij Waze :rolleyes: 8 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.