Ga naar inhoud

Waze


ir_fuel

Aanbevolen berichten

Lees het coyote topic even ;) mensen die er al een jaar met rondrijden krijgen niet genoeg sterren om meldingen te MOGEN doen. Meldingen die niet doorkomen etc. Geef me dan maar Waze.

 

MEE

 

En ik ga mijn abonnement ook niet verlengen van mijn coyote...

Ik gebruik waze en ga dat verder gebruiken. Voor de paar keer dat ik in het buitenland rij ga ik dan wel roaming betalen...

 

Onlangs weer eentje van 120 eur op de E40 met talloze andere op dezelfde weg en geen melding... Waze lag niet aan :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enige probleem, ik slaag er niet in om hier nu in waze in te geven om te navigeren naar mijn spel in zuid spanje...

 

Naar Millau werkt wel... Misschien van daaruit weer verder. 

Nu ik heb het niet nodig voor navigatie, enkel voor flitsers :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het grote probleem met Waze + meldingen is dat hij die blijkbaar enkel geeft als je een berekende route volgt. Gewoon Waze hebben open staan is niet genoeg. Is toch een serieuze tekortkoming.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Enige probleem, ik slaag er niet in om hier nu in waze in te geven om te navigeren naar mijn spel in zuid spanje...

Hoe bedoel je? Hij kent het adres niet of?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie in dat topic iedereen maar klagen en zeggen dat ze het vertrouwen verliezen etc. Dan ga ik daar persoonlijk geen geld aan hangen om uiteindelijk tot, waarschijnlijk, dezelfde conclusie te komen. But that's just me.

 

Wees nu maar gewoon blij dat die van @@Daann het wel deed en dat je dat mogelijks centen bespaart heeft  ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het grote probleem met Waze + meldingen is dat hij die blijkbaar enkel geeft als je een berekende route volgt. Gewoon Waze hebben open staan is niet genoeg. Is toch een serieuze tekortkoming.

 

Meen je dat?

Zou ik toch vreemd vinden, want ik navigeer er nooit mee en staat enkel op in de auto. Ik krijg toch regelmatig meldingen van voertuigen op parkeerstrook en zo... Mobiele flitsers nog niet gehad en gewone vaste palen meldt hij ook.

 

Hoe bedoel je? Hij kent het adres niet of?

 

Kent het adres (of toch de stad) waar ik ongeveer moet zijn, maar na enige tijd zegt hij dat er een time out is geweest en dus geen berekening...

Vermoed dat het gewoon te ver is voor waze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meen je dat?

Zou ik toch vreemd vinden, want ik navigeer er nooit mee en staat enkel op in de auto. Ik krijg toch regelmatig meldingen van voertuigen op parkeerstrook en zo... Mobiele flitsers nog niet gehad en gewone vaste palen meldt hij ook.

 

 

 

Heb het dit weekend getest toen ik passagier was. Gewoon Waze open gezet en gekeken. Vaste palen werden niet gemeld op dat moment. Dan route berekend en toen werden ze wel gemeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het grote probleem met Waze + meldingen is dat hij die blijkbaar enkel geeft als je een berekende route volgt. Gewoon Waze hebben open staan is niet genoeg. Is toch een serieuze tekortkoming.

^^^^

Daarvoor had ik het dus erafgesmeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je ziet die vaste palen wel staan op je kaart in Waze, maar je krijgt er gewoon geen melding van als je geen berekende route rijdt. In principe is er geen probleem als je ze ziet staan op de kaart maar je kan moeilijk om de vijf botten op je scherm kijken dus een melding zou idd handig zijn dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe is er geen probleem als je ze ziet staan op de kaart

 

Eh jawel. Ik wil niet constant naar die kaart loeren om te zien of ik aan een vaste paal kom. Zou dat liever gewoon gemeld krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eh jawel. Ik wil niet constant naar die kaart loeren om te zien of ik aan een vaste paal kom. Zou dat liever gewoon gemeld krijgen.

 

Je ziet die vaste palen wel staan op je kaart in Waze, maar je krijgt er gewoon geen melding van als je geen berekende route rijdt. In principe is er geen probleem als je ze ziet staan op de kaart maar je kan moeilijk om de vijf botten op je scherm kijken dus een melding zou idd handig zijn dan.

 

Lees jij volledig wat ik zeg?  :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je ziet die vaste palen wel staan op je kaart in Waze, maar je krijgt er gewoon geen melding van als je geen berekende route rijdt. In principe is er geen probleem als je ze ziet staan op de kaart maar je kan moeilijk om de vijf botten op je scherm kijken dus een melding zou idd handig zijn dan.

 

Ik heb dat probleem dus niet...

 

Ik navigeer daar nooit mee, en als ik een melding nader of een vaste flitspaal dan meldt die dat gewoon over mijn BT audio.

 

Ik heb nog niet het geluk gehad een mobiele melding te krijgen via Waze... Ik slaag er altijd in om een flitser te passeren die nog niet gemeld is ;roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja.

 

En er is dus in principe WEL een probleem.

 

In principe kaart ik het probleem zelf ook al kort aan, of niet soms? Ik wist niet dat je elk woord zo moet wikken en wegen.

IK ZEG AL NIKS MEER!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe kaart ik het probleem zelf ook al kort aan, of niet soms? Ik wist niet dat je elk woord zo moet wikken en wegen.

IK ZEG AL NIKS MEER!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:D

"kaart" 

hehe

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het vorige week ook nog eens getest, langs een vaste flitspaal rijden zonder dat waze aan het navigeren is.

Ik kreeg in de rechter bovenhoek een klein kadertje met flitspaal binnen XXX meter. Maar geen gesproken melding.

 

Als ik het goed begrijp zal hij wel een gesproken melding geven als ik tijdens het navigeren langs een flitspaal rijd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het vorige week ook nog eens getest, langs een vaste flitspaal rijden zonder dat waze aan het navigeren is.

Ik kreeg in de rechter bovenhoek een klein kadertje met flitspaal binnen XXX meter. Maar geen gesproken melding.

 

Als ik het goed begrijp zal hij wel een gesproken melding geven als ik tijdens het navigeren langs een flitspaal rijd?

 

Ik krijg enkel melding wanneer ik te snel op palen nader! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

Die gesproken meldingen, moet je die niet instellen in Waze? Herinner me dat je die kan instellen, en ook langs welke audio out ie dat doet (speaker van telefoon, line out, bluetooth, ...).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die gesproken meldingen, moet je die niet instellen in Waze? Herinner me dat je die kan instellen, en ook langs welke audio out ie dat doet (speaker van telefoon, line out, bluetooth, ...).

 

Ah dat zou wel handig zijn want nu hoor ik niets als de bluetooth aanstaat en de audio (wagen) op radio staat ipv gsm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die gesproken meldingen, moet je die niet instellen in Waze? Herinner me dat je die kan instellen, en ook langs welke audio out ie dat doet (speaker van telefoon, line out, bluetooth, ...).

 

Nu is de hamvraag voor mij nog steeds: geeft ie ook gesproken meldingen over bv. een vaste flitspaal wanneer je geen berekende route volgt maar Waze gewoon "aanstaat"? De ene lijkt soms wel meldingen te krijgen, de andere dan weer niet als ik dat hier wat goed volg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid