Ga naar inhoud

GoPro


wabe

Aanbevolen berichten

Iemand die een Gopro wil lenen nu zondag?

 

Ik overweeg aan te kopen maar vooral ik koop, zou ik eerst een willen testen...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand die een Gopro wil lenen nu zondag?

 

Ik overweeg aan te kopen maar vooral ik koop, zou ik eerst een willen testen...

 

Uitlenen wil ik gerust doen, alleen wat ver, niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Als het is om te filmen van in de auto kan je daar niks mis mee doen, eerlijk gezegd.

 

 

Met de juiste instellingen is dit geen probleem hoor. Je moet hem op 'spot' zetten, zodat hij zijn exposure tijd regelt op het midden van het beeld ipv op het interieur van je wagen.

 

@@wabe, kijk gewoon op wat op youtube? Genoeg high res gopro beelden te vinden ;) Ik ben ook van de andere kant van't land en heb maar een hero 2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super ding. En valt idd zeer goed mee te filmen van binnen in een auto. (Dat er betere alternatieven bestaan daarvoor, betwijfel ik niet.) Zelfs mijn oude GoPro Hero HD (de "1") doet dat perfect, gewoon in 't menu de exposure aanpassen van cnt ("center?" is nochtans het hele beeld) naar spt ("spot?"). Dan stelt 'ie z'n lichtsterkte af op het midden van het beeld dat 'ie filmt = de weg voor je (het auto-interieur wordt dan wel redelijk donker). Bovendien kan je de meeste GoPro's instellen zodat 'ie niet met een brede hoek filmt maar met een smallere hoek (keuze via resolutie).

 

Ik ervaar nu wel dat mijn oude GoPro duidelijk minder beeldkwaliteit biedt dan de nieuwere versie. M'n schoonpa heeft een Hero 3 Black Edition en als ik die twee met elkaar vergelijk is het verschil groot...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou eens willen zien wat dat geeft eigenlijk, voordat ik 400euro uitgeef.

 

Ik garandeer het je dat je u dat niet gaat beklagen  :)

 

Zou hem ook gerust uitlenen, maar Kortrijk is ook wat ver waarschijnlijk  :P ( binnen enkele weken in Leuven, mocht je dan nog iemand nodig hebben ) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Same here, heb een 2 & 3 waarvan de laatste een pak beter is dus niet twijfelen.

De 3+ is uit en de 4 komt eraan dus koopjes te doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een silver 3+ besteld via ebay.co.uk.

Webshop: "ukprojector". Echt een pak goedkoper dan België en binnen 4 dagen had ik 'm in huis..

Black+ vind ik overigens nietveel meerwaarde geven als je enkel wat wilt filmen in je auto, wil je meer editor opties/raw video maken dan koop je beter een Black+.

Bekijk maar eens filmpjes van een Silver+ vs een Black+, kleuren op een Silver zijn imo beter dan die van de Black. Al kan je met die Black veel verder gaan qua editing dan de Silver.

 

/edit/

http://www.ebay.co.uk/itm/GoPro-Hero3-Silver-HD-Extreme-Portable-Video-Camera-Go-Pro-Hero-3-plus-UK-Stock-/251591478958?pt=UK_AudioTVElectronics_Video_Camcorders&hash=item3a94054eae

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een silver 3+ besteld via ebay.co.uk.

Webshop: "ukprojector". Echt een pak goedkoper dan België en binnen 4 dagen had ik 'm in huis..

Black+ vind ik overigens nietveel meerwaarde geven als je enkel wat wilt filmen in je auto, wil je meer editor opties/raw video maken dan koop je beter een Black+.

Bekijk maar eens filmpjes van een Silver+ vs een Black+, kleuren op een Silver zijn imo beter dan die van de Black. Al kan je met die Black veel verder gaan qua editing dan de Silver.

 

/edit/

http://www.ebay.co.uk/itm/GoPro-Hero3-Silver-HD-Extreme-Portable-Video-Camera-Go-Pro-Hero-3-plus-UK-Stock-/251591478958?pt=UK_AudioTVElectronics_Video_Camcorders&hash=item3a94054eae

 

Kan niet dat de kleuren van een Silver beter zijn dan van een Black hé.. 

En wat bedoel je met meer editing opties bij Black dan Silver?

 

Heb vooral de Hero 3+ Black edition i.t.t. de Silver gekocht omdat hij een remote heeft.  ( + in US gekocht dus veel goedkoper )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat je met een Black+ RAW kan filmen, wat blijkbaar beter is voor mensen die bezig zijn met editing.. Silver+ kan je dat niet. Vraag me niet verder uit over editing want ik ken er nougabollen van. Ik kan enkel een video inkorten, resolutie aanpassen en muziek bijplaatsen. Tot zover gaat m'n kennis B).

 

 

Bekijk eens de kleuren, die van de silver+ vind ik persoonlijk een pak "warmer/echter" overkomen dan die van de black+, zit precies een roodachtige gloed op. Dat je als editter die kleuren 2x beter krijgt achteraf kan goed zijn.. Maar daarvoor heb ik 'm niet gekocht ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat is eigenlijk het verschil met 3+ black en 3+ black motorsport?

 

Dat zijn de houders, niet goedkoop bij GoPro dus als het je eerste is best een pack kopen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een silver 3+ besteld via ebay.co.uk.

Webshop: "ukprojector". Echt een pak goedkoper dan België en binnen 4 dagen had ik 'm in huis..

Black+ vind ik overigens nietveel meerwaarde geven als je enkel wat wilt filmen in je auto, wil je meer editor opties/raw video maken dan koop je beter een Black+.

Bekijk maar eens filmpjes van een Silver+ vs een Black+, kleuren op een Silver zijn imo beter dan die van de Black. Al kan je met die Black veel verder gaan qua editing dan de Silver.

 

/edit/

http://www.ebay.co.uk/itm/GoPro-Hero3-Silver-HD-Extreme-Portable-Video-Camera-Go-Pro-Hero-3-plus-UK-Stock-/251591478958?pt=UK_AudioTVElectronics_Video_Camcorders&hash=item3a94054eae

@@Jan

Mounts zaten er ook bij?

http://gopro.com/cameras/hd-hero3-silver-edition#what-s-included

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid