Ga naar inhoud

GoPro


wabe

Aanbevolen berichten

valt al bij al nog mee voor de black als je kijkt wat hij weer kan. En die Hero is eigenlijk een koopje. Ik trek mn woorden terug. Maar zolang mijn 2 het blijft doen verander ik me toch niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idem, ik gebruik dat 2-3 weken per jaar. 't Is me 't geld niet waard om dan (bijna) jaarlijks te moeten upgraden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

valt al bij al nog mee voor de black als je kijkt wat hij weer kan. En die Hero is eigenlijk een koopje. Ik trek mn woorden terug. Maar zolang mijn 2 het blijft doen verander ik me toch niet.

 

Klopt, valt allemaal goed mee en die goedkope versie is een Hero 3+ white in een nieuw jasje. Zal voldoen voor 70% van de mensen en die kopen dan weer dure accessoires :)

Heb medelijden met HTC, ze zijn nu al gedoemd om te mislukken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees het ook. Zelfs grote merken als Garmin krijgen hun (nochtans zeer goeie) action cam echt niet van de grond. Sony idem (wel nog nooit de moeite genomen om reviews te lezen daarvan). GoPro is zo big, daar kunt ge volgens mij niet tegenop...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idem, ik gebruik dat 2-3 weken per jaar. 't Is me 't geld niet waard om dan (bijna) jaarlijks te moeten upgraden...

 

Je kan hem voor een prijsje verkopen en zo de "opleg" verminderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan hem voor een prijsje verkopen en zo de "opleg" verminderen.

Vandaar "upgraden". Zelfs dat vind ik de moeite niet waard.

 

Edit: ah ja, nu snap ik het, m'n woordkeuze gaf niet weer wat ik bedoelde, upgraden is uiteraard ook gewoon een nieuwer model kopen. Maar ik bedoelde weldegelijk "tegen inruil van de oude" met wat centen die ervan terugkeren.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verschil in beeldkwaliteit tussen de Hero HD en mijn huidige 3+ Silver is wel redelijk groot te noemen moet ik zeggen.

 

Probleem is trouwens opgelost. Een hoop tussenstukken van de mount verwijderd en de camera in de open behuizing gestoken ipv de gesloten.

 

 

Ding is trouwens ook enorm goed geworden om gewoon foto's mee te nemen. Op vakantie heb ik dat ding gewoon in timelapse mode gezet ipv te stoppen voor foto's. Geeft echt goeie resultaten.

 

 

Upgraden naar een 4 lijkt me nutteloos. Ik film al niet in 1080 (doe 720), wat zou ik dan in 4K gaan filmen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stampen voor dood man, en met die 996 Cup op slicks amper die Lotus op semi's kunnen volgen!

 

Het was een eerlijke vraag :fp:

 

 

Wat weet ik er nu van of je aant cruisen bent of niet :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was een eerlijke vraag :fp:

 

 

Wat weet ik er nu van of je aant cruisen bent of niet :D

 

 

Dat verschil valt bij mij soms amper te zien in mijn rijstijl, dat klopt wel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu pas op, 's morgens was het gene waar. Toen draaide ik 4 seconden trager op slicks dan die Lotus op semi's. 

 

Maargoed, beton heeft dan ook niet zoveel grip op asfalt als rubber :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet ook wel eerlijk zijn dat ik gewoon stukken geskipt heb om te kijken of je er voorbij ging. Zal vandaar misschien zijn dat ik het niet echt zag.

 

 

Sorry voor mijn n00b vraag eh :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verschil in beeldkwaliteit tussen de Hero HD en mijn huidige 3+ Silver is wel redelijk groot te noemen moet ik zeggen.

Klopt, ervaar ik ook. Vooral bij minder goeie lichtomstandigheden valt dat hard op (donker, fel zonlicht, onder water, sneeuw, ...)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid