Ga naar inhoud

GoPro


wabe

Aanbevolen berichten

Ik heb last van resonanties in het geluid van mijn 3+ Silver. Ga nekeer de vijzen allemaal wa harder moeten aandraaien ofzo, of ergens wat demping tussen prutsen.

 

schroeven van de mounts?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb last van resonanties in het geluid van mijn 3+ Silver. Ga nekeer de vijzen allemaal wa harder moeten aandraaien ofzo, of ergens wat demping tussen prutsen.

 

Op mijn kart had ik rubber gestoken tussen de houder & het frame en voor de plakkers zit er zo'n plastieken klemmetje bij die de schokken ook wat moet opvangen.

En idd alles goed vastdraaien, deed ik altijd met een schroevendraaier want met de hand is dat niet vast genoeg voor hoge snelheden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf toch fan van de camera op de helm. Zorgt voor zo veel meer dynamiek :o

 

En dan een externe micro in de engine bay en ééntje in het interieur voor de dialogen :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En waar zou ik die dan moeten plakken?

Aan het dak? :D

 

Yep, panoramisch dak is daar ideaal voor :P

Maar serieus, aan de zijruit hé. Beelden kan je nadien draaien of in je GoPro instellen dat hij ze 180° moet filmen

Link naar reactie
Delen op andere sites

En waar zou ik die dan moeten plakken?

Aan het dak? :D

 

Aan de ruit he! Maar was een suggestie, ik weet niet of je rollbar in de weg zit ofzo?

In ieder geval, de suction cup is een veel stevigere mount dan die rollbar-mount.

 

Ik blijf toch fan van de camera op de helm. Zorgt voor zo veel meer dynamiek :o

 

En dan een externe micro in de engine bay en ééntje in het interieur voor de dialogen  :inlove:

 

Heb jij ervaring met die externe micro's? Werkt dat altijd met een kabel of heb je daar draadloze modellen in? Met kabel kan dat toch niet door je case??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, panoramisch dak is daar ideaal voor :P

Maar serieus, aan de zijruit hé. Beelden kan je nadien draaien of in je GoPro instellen dat hij ze 180° moet filmen

Aan mijn plastieken zijruit? :D Volgens mij valt mijn deur eruit van het gewicht :D

Nee, die camera moet in het midden hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

monteer dat eens met een oude binnenband van een fiets. En als je echt ruimte hebt, zorg je ervoor dat je de fietsband kan opblazen. Zo is de gopro compleet afgeveerd tov je kar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah 't is voor uw P, dacht voor de beemer. Ja zou er dan nog meer rubber tussen steken. Die krijgt trillingen & geluid van dat metaal hé :(

 

pdp_image_RollBarMount_1.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah 't is voor uw P, dacht voor de beemer. Ja zou er dan nog meer rubber tussen steken. Die krijgt trillingen & geluid van dat metaal hé :(

 

pdp_image_RollBarMount_1.jpg

 

Zit daar standaard geen rubber bij zoals bij de Pole Mount ( die heb ik )? 

 

pdp_image_HSP_3.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja. Het vreemde is gewoon dat op identiek dezelfde mount met dezelfde tussenstukken dat niet gebeurde met de oude GoPro.

 

Je kan de versies dan ook niet vergelijken. Beeldkwaliteit & geluidskwaliteit is serieus verbeterd

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid