Ga naar inhoud

GoPro


wabe

Aanbevolen berichten

Ik heb er nog eentje (GP Hero Black 3), met oa. de car-mount.

Om zondag te lenen, lukt nogal moeilijk. Maar  wel vanaf 10/08... (regio Tienen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben deze middag gaan kijken. Persoonlijk denk ik dat ik het weinig ga gebruiken en dan is de prijs te hoog mijn inziens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben deze middag gaan kijken. Persoonlijk denk ik dat ik het weinig ga gebruiken en dan is de prijs te hoog mijn inziens.

 

alé jong, das 1 band voor de M3 :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben deze middag gaan kijken. Persoonlijk denk ik dat ik het weinig ga gebruiken en dan is de prijs te hoog mijn inziens.

Ik ga u iedere week motiveren om beeldmateriaal te maken van uw M3!

Gopro's moeten verplicht worden aan forummers met dikke kisten!

@, je komt er weer goedkoop van af!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@ICM

 

Jep, alles zat verpakt in de originele Gopro verpakking. Inclusief mounts, verzegelingsticker op de doos etc. Enige wat je nodig hebt is een microsd-kaart, en ik raad je aan om wat research te doen welke je best neemt. Bepaalde Sandisk kaarten werken niet goed met de + versies (schrijfsnelheid niet hoog genoeg waardoor camera freezes krijgt).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat je met sandisk en delkin goed zit. Er is er nog eentje maar die ontgaat me nu. Je vindt het mooi terug op de go pro site op 1 of andere thread hoor.

Ik had eens een ander kaartje gebruikt van 32 gb en eigenlijk verloopt alles goed, alleen stopt hij soms de lange opnames zelf en heb je dus maw slechts de helft van je opname. Redelijk vervelend wel eigenlijk...

Koop dus idd de voorgeschreven kaartjes en je hebt geen problemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja, een paar honderd euro is teveel als ik het ding maar enkele keren gebruik.

 

Totaal niets te maken met de m4...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat je met sandisk en denon goed zit. Er is er nog eentje maar die ontgaat me nu. Je vindt het mooi terug op de go pro site op 1 of andere thread hoor.

Ik had eens een ander kaartje gebruikt van 32 gb en eigenlijk verloopt alles goed, alleen stopt hij soms de lange opnames zelf en heb je dus maw slechts de helft van je opname. Redelijk vervelend wel eigenlijk...

Koop dus idd de voorgeschreven kaartjes en je hebt geen problemen

 

Dat lag misschien niet aan de kaartjes hoor, dat was een hardware issue die ze opgelost hebben met een firmware update. Ben zo ook veel filmpjes kwijtgespeeld in het begin :(

De nieuwe modellen volgen elkaar veel te snel op, de 3 was een ramp dus geen wonder dat de 3+ vrij snel uitkwam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat lag misschien niet aan de kaartjes hoor, dat was een hardware issue die ze opgelost hebben met een firmware update. Ben zo ook veel filmpjes kwijtgespeeld in het begin :(

De nieuwe modellen volgen elkaar veel te snel op, de 3 was een ramp dus geen wonder dat de 3+ vrij snel uitkwam.

 

Dat is mogelijk, ik gebruikte namelijk het cheapass kaartje uit de dashcam die ik liggen had en toen had ik het probleem voor.

Daarna onmiddellijk zo'n denon gekocht op amazon en zelfs zonder de firmware update te doen lukt het me nu probleemloos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is mogelijk, ik gebruikte namelijk het cheapass kaartje uit de dashcam die ik liggen had en toen had ik het probleem voor.

Daarna onmiddellijk zo'n denon gekocht op amazon en zelfs zonder de firmware update te doen lukt het me nu probleemloos

 

kan wel als de snelheid te laag was. Gelukkig zijn die kaartjes nu spotgoedkoop, vroeger was dat wel anders :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer zou de GoPro Hero 4 uitkomen? Ik lees verschillende zaken, gaande van deze zomer tot maart 2015. Iemand meer info?

Ik heb zelf nog een GoPro Hero 1st gen. Tijd voor iets nieuws.

Alleen vraag ik me of ik idd niet beter zo'n 3+ Silver zou kopen ipv Black. De remote is wel handig natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valt te zien waarvoor. Kan je je smartphone ook niet als remote gebruiken op die silver?

 

Dat kan ja maar die remote is toch een pak handiger en ze is waterdicht :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben deze middag gaan kijken. Persoonlijk denk ik dat ik het weinig ga gebruiken en dan is de prijs te hoog mijn inziens.

 

Ik gebruik mijn Gopro bijvoorbeeld ook op reis om te filmen, enerzijds omdat ik geen betere/duurdere camera heb, anderzijds omdat je er niet te voorzichtig mee moet zijn en hij waterbestendig is. Zo heb ik prachtige beelden kunnen maken van het snorkelen in Egypte. Op die manier kan je ook eens uw avontuurlijke activiteiten op beeld hebben ( ik zeg maar iets: wat beelden van uw kayak-afvaart ). 

 

Ik kan mij inbeelden dat een Gopro ook handig is met de kinderen op reis, aangezien je dat al sneller eens aan hen zal durven geven dan een dure camera en zo ook hun standpunt eens op film hebt.

 

Wil maar zeggen dat de mogelijkheden eindeloos zijn en je hem al sneller zal gebruiken dan enkel voor autoritjes  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan ja maar die remote is toch een pak handiger en ze is waterdicht :D

 

Vandaar: "valt te zien waarvoor"

 

Als het is om te kitesurfen is dat mssch een beter idee dan een smartphone ja :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaar: "valt te zien waarvoor"

 

Als het is om te kitesurfen is dat mssch een beter idee dan een smartphone ja :D

 

Moest je zo'n GoPro kunnen meebestellen met de auto (renting) zouden ze wss allemaal een GOLD kopen :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net een Silver besteld.

 

ZO LANG MOET DAT DUREN WABE

ok,

 

heb je hem voor zondag? Dan leen ik hem :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid