Ga naar inhoud

GoPro


wabe

Aanbevolen berichten

Zo een 996 racebak op slicks is wel niet iets te snel voor een Exige op semi's. Hoewel met een paar mods........ heb net nog video gezien van een Exige 430 pk, miljaar....... die pakt volle seconden op de rechte lijnen in Spa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de mannen van Re Play over de vloer gehad, miljaar dat is ook serieus marchandise (en gemakkelijk). Denk dat ik me zo eentje ga aanschaffen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de mannen van Re Play over de vloer gehad, miljaar dat is ook serieus marchandise (en gemakkelijk). Denk dat ik me zo eentje ga aanschaffen. 

 

 

Vraag eens waar de optie zit om spot metering te doen.

 

Veel plezier met uw prachtig interieur en overbelichte baan als je track-filmpjes begint te maken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.replayxd-benelux.be/HD-Camera-s/

 

Kleiner

Stabieler

Geen extra behuizing nodig

Waterproof tot 3 meter

Superkwaliteit

140 graden natuurlijk breedhoek (prachtig om te filmen vanuit de auto)

Geen instellingen qua helderheid past zich razendsnel aan

37mm lens

 

enzoverder......

 

Heb het verschil (en een kart TRILT) gezien tussen Hero3 en dit op een kart, miljaar wat een verschil !

Link naar reactie
Delen op andere sites

I stand corrected. Blijkbaar kan het wel, maar je kan het niet op de camera zelf instellen, moet via een externe config file:

 

 Exp. meting: centrum, gemiddeld, spot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag eens waar de optie zit om spot metering te doen.

 

Veel plezier met uw prachtig interieur en overbelichte baan als je track-filmpjes begint te maken ;)

Opnames van de 24 uur Zolder gezien, ook bij nacht. Euh dat is straffer spul dan de GoPro, geen ge edit reclame filmpje he......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Straffer dan ne GoPro 3+ lijkt me zeer sterk.

 

Ik heb ook nog getwijfeld om zo een spel te kopen, maar dan uiteindelijk de mijne toch deftig kunnen doen functioneren.

 

De kleinste van de 2 heeft wel geen enorme battery life.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mountainbike, helmmount (karting, auto, valschermspringen, paintball etc.....) enfin dat is toch iets minder lomp en storend dan zo een camera in een vierkante behuising boven of naast uwe kop, imo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal waarschijnlijk wel de 4 kopen, dus wie interesse heeft in een 3+ black van 6mnd oud...

Moogt uwe vraagprijs is pm'en. Ne kameraad zoekt er ene voor op track te filmen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 7 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid