Ga naar inhoud

Jaguar XE


Gast

Aanbevolen berichten

das gespect zoals een 320d van 60k?

zo veel minder is het ook weer niet heeee

Daar willen ze zich plaatsen ja, al zie ik dit meer in de normale Insignia, Mondeo, 508, etc. klasse passen...

He tinterieur vind ik écht een ramp qua aankleding, Precies een fiesta...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interieur is idd niet het van het, qua design is het erg simpel en utilitair, niet echt iets dat je verwacht in een premiumwagen. Ziet er ook al wat oud uit, niet van een oud model maar toch eentje dat al een tijd op de markt is zoals de huidige a4 ofzo.

Maar er is nu wel meer dan het interieur aan een auto, als hij het comfort en de rijkwaliteiten heeft kan ik het hem nog wel vergeven denk ik. De buitenkant vind ik iig nog wel geslaagd, al is het ook niet hypermodern.

 

Het ding naast een mondeo zetten vind ik wel te ver gaan, toch minstens volvo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ding naast een mondeo zetten vind ik wel te ver gaan, toch minstens volvo.

 

Daar zijn ze nog niet. Laat ons eerder Audi zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst indruk op basis van foto's is alleszins positief. Wil 'm wel eens IRL zien en in een ander kleurtje. Interieur straalt inderdaad een bepaalde soberheid uit, maar ik kan dat wel appreciëren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Interieur oogt precies toch al wat beter op deze foto's maar haalt nog steeds niet het niveau van de top in dat segment, de achterbank lijkt me trouwens nog krapper dan een 3 serie.

 

Jaguar-XE-2015-Sitzprobe-Autosalon-Paris

 

Jaguar-XE-2015-Sitzprobe-Fond-1200x800-3

 

Jaguar-XE-2015-Sitzprobe-Autosalon-Paris

 

Jaguar-XE-2015-Sitzprobe-BMW-3er-Konkurr

 

Jaguar-XE-2015-Sitzprobe-Pariser-Salon-1

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 en een klets, met de basisdiesel en een 17" er onder, en dan doe ik nog geen zotte dingen... Willen ze de lease-markt veroveren, dan gaat er iets speciaals moeten gebeuren (318d, A4, C180 en 200)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid