Ga naar inhoud

Jaguar XE


Gast

Aanbevolen berichten

Edeler in de zin van..?

 

Aluminium spaceframe

Voorophanging van de F-type

Alu integraal -achteras... (is bij BMW slechts bij de topmodellen)

 

Technisch staat de XE voor mij ook op een hoger niveau dan BMW, Audi en Mercedes...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aluminium spaceframe

Voorophanging van de F-type

Alu integraal -achteras... (is bij BMW slechts bij de topmodellen)

 

Technisch staat de XE voor mij ook op een hoger niveau dan BMW, Audi en Mercedes...

 

De C is ook erg geavanceerd hoor, zeker qua onderstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De C is ook erg geavanceerd hoor

 

toen ik laatst een vergelijkende test las tussen een 320d touring en een C220 Bluetec estate vond ik het opmerkelijk dat deze laatste 200kg meer woog (rijklaar gewicht)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De C is ook erg geavanceerd hoor, zeker qua onderstel.

 

Dat geef ik grif toe... Maar de nieuwe C is echt wel zwaar geworden lijkt me...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg knappe auto, ook al is het front gestolen van de XJ. Eigenlijk een puntje minder voor creativiteit (erg audi). 

 

4:50

"hoe ruim is ie achterin? Nou niet zo ruim, maar dat is een 3 serie ook niet en daar koop je een auto zoals deze ook niet voor dus"

 

 

Kan iemand me zeggen waarvoor je een sedan dan koopt? Je moet al een S-klasse gaan kopen als je lekker ruim wil zitten en in comfort wilt reizen. 

 

Een 3 serie/A4/... zouden gewoon 'voldoende' ruimte moeten hebben. Dat is een gezinswagen pur sang. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

middenklasser is eerder de term. ruime gezinswagen is voor mij de A6.

de ford zat qua grootte zoals een A6 en nu heb ik een A4. en dat merk je goed op de achterbank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de ford zat qua grootte zoals een A6 en nu heb ik een A4. en dat merk je goed op de achterbank.

 

Kan natuurlijk ook zijn dat je met de jaren een beetje van je lenigheid verloren bent ...

 

:D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg knappe auto, ook al is het front gestolen van de XJ. Eigenlijk een puntje minder voor creativiteit (erg audi). 

 

4:50

"hoe ruim is ie achterin? Nou niet zo ruim, maar dat is een 3 serie ook niet en daar koop je een auto zoals deze ook niet voor dus"

 

 

Kan iemand me zeggen waarvoor je een sedan dan koopt? Je moet al een S-klasse gaan kopen als je lekker ruim wil zitten en in comfort wilt reizen. 

 

Een 3 serie/A4/... zouden gewoon 'voldoende' ruimte moeten hebben. Dat is een gezinswagen pur sang. 

 

Die ruimte achteraan zever vind ik zo belachelijk.

 

Zelfs in mijn A-klasse kloeg bijna niemand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Die ruimte achteraan zever vind ik zo belachelijk.

Zelfs in mijn A-klasse kloeg bijna niemand.

De kleine modellen van BMW, Mercedes en Audi staan dan ook niet in de markt als familiale wagens. Dat waren steeds kleine wagens die een beetje de technogie en het prestige van de grotere modellen moeten overnemen.

In die prijsklasse zijn de Mondeo, de Passat en de Superb familiewagens.

Er zijn gewoon zoveel gezinnen in Vlaandderen die echter absoluut het logo wouden, dat men tegenwoordig het beeld krijgt dat een BMW 3 een 'gezinswagen' is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kleine modellen van BMW, Mercedes en Audi staan dan ook niet in de markt als familiale wagens. Dat waren steeds kleine wagens die een beetje de technogie en het prestige van de grotere modellen moeten overnemen.

In die prijsklasse zijn de Mondeo, de Passat en de Superb familiewagens.

Er zijn gewoon zoveel gezinnen in Vlaandderen die echter absoluut het logo wouden, dat men tegenwoordig het beeld krijgt dat een BMW 3 een 'gezinswagen' is.

De huidige 3 is toch groot genoeg voor een gezin van 4 vind ik. Zeker als de eigenaar(es) 95% van de tijd alleen in de wagen zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aluminium spaceframe

Voorophanging van de F-type

Alu integraal -achteras... (is bij BMW slechts bij de topmodellen)

 

Technisch staat de XE voor mij ook op een hoger niveau dan BMW, Audi en Mercedes...

 

 

Allemaal dingen waar de gemiddelde koper echt wakker van ligt in dat segment :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal dingen waar de gemiddelde koper echt wakker van ligt in dat segment :D

 

Allemaal dingen waar we hier enthousiast over zouden moeten zijn maar daar merk ik ook niet veel van.

 

Gelukkig is er nog 99g CO2.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal dingen waar de gemiddelde koper echt wakker van ligt in dat segment :D

 

Ze moeten er niet van wakker liggen maar het is wel een perfect verkoopargument. Stel je de gesprekken tijdens de middagpauze eens voor. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid