Ga naar inhoud

250k km per jaar bollen als snelkoerier: met welke kar?


gTa

Aanbevolen berichten

Buikgevoel. De 3.0 TDI is nu toch al een hele tijd aan het evolueren, de biturbo wat minder.

Meer moet je er niet achter zoeken. :D

Trouwens: 272 pk / 580 Nm vs 320 pk / 650 Nm.

Zo groot is dat verschil nu ook weer niet.

 

Gevoelsmatig is dat toch nog een serieus verschil vond ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat dat hier ne keer stopt met dat IT-gezeur over die uren :)

 

Als je je job graag doet, doe je dat als een zelfstandige: zorgen dat jouw klanten tevreden zijn en blijven. En dat zit in den bouw even anders in elkaar dan in de IT.

 

Op wie doel je? Want ik kan het niet zo goed plaatsen

 

@@Bompa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel algemeen. Ik merk dat er hier af en toe (en ach wat, ik onthou echt niet van wie het kwam maar ik zag wel een lijn: meestal IT'ers) een sfeertje is van "zot, ge gaat toch geen onbetaalde uren doen". Soms zit de wereld iets anders in mekaar ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel algemeen. Ik merk dat er hier af en toe (en ach wat, ik onthou echt niet van wie het kwam maar ik zag wel een lijn: meestal IT'ers) een sfeertje is van "zot, ge gaat toch geen onbetaalde uren doen". Soms zit de wereld iets anders in mekaar ;)

 

Het zal wel zijn. Zolang mijn weekend gevrijwaard kan blijven en ik mijn eigen agenda kan plannen zit ik er niet mee in om vijf lange dagen te werken.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah kijk. Onbewust  ... ik ga dat echt niet gaan onthouden hoor wie allemaal van die mening is.

Ik wil gewoon een boodschap meegeven, maar iedereen wel respecteren in zijn visie ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Of nee, een Tesla.

Pauze... :inlove:

:D

Ah ja, met nen ventilator op 't dak die continu de batterij oplaadt! Free energy forever!! :inlove:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid