Ga naar inhoud

LPG / LPI


tuscani

Aanbevolen berichten

Ik heb laatst LPG-bougies gestoken maar ik kan geen verschil opmerken. Het belangrijkste is dat je de elektrodenafstand juist zet. -0.2mm voor LPG tov benzine.

Mijn installatie komt van bij http://www.lpg-installaties.be/

Zat al in mijn kar toen ik hem kocht maar is zeer netjes geplaatst. Ben er eens op onderhoud geweest en dat leek me toch een professionele firma.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn LPG bougies te herkennen?

Gewone bougies gaan minder lang mee op LPG dan LPG bougies (kunnen tegen een hogere ontploffing), maar LPG bougies kosten wel 3 of 4 keer meer. Vraag me af hoe lang je dan met gewone bougies kunt rijden en hoe lang met LPG bougies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb steeds op gewone bougies gereden zonder aanpassing. Heb ze preventief vervangen na 50.000 km's en waren nog OK.

(BMW M43 blok)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij maakt het niets uit. Kan zijn dat LPG-bougies een andere warmtegraad hebben en de elektrodenafstand is kleiner (-0.2mm meestal zoals ik al zei).

Ik zou er geen geld meer aan geven (heb ze indertijd cheap kunnen kopen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

AGS is merkelijk goedkoper dan de rest. Stelt wel het systeem voor dat een andere firma als 'goedkoopste alternatief' aan de man brengt..

Heb een vijftal offertes aangevraagd. Prijzen lopen behoorlijk uit elkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid