Ga naar inhoud

BMW Individual lovers


m0rph

Aanbevolen berichten

Te weten dat er ten tijde van mijn E34-aankoop zo 2 te koop stonden aan circa 12k... Het had me alleszins toch niet gelukt, maar als ge die prijzen van toen ziet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n Elekta is bonkers. :inlove:  Een 2-tal jaar geleden stond er eentje te koop op mobile, dacht ik? Is hier toen ook nog (ergens) gepost.

Ik snap echter niet waarom men op foto's die men zo mooi mogelijk wil hebben, die ruiten naar beneden doet. Trekt toch op geen hol? :cry: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Swel ArTsy

Wat een GSM schuin houden al niet doet...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

43bbf26570f957667f2c5750d830199f.jpg

 

Hoera een betere foto dankzy Tapatalk [emoji847]

 

Zeer mooie uitvoering. Heb meteen mijn bestelling aangepast. Van Tanzanite naar Champagner quartz +

alu raamlijsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei JMH:

 

Zeer mooie uitvoering. Heb meteen mijn bestelling aangepast. Van Tanzanite naar Champagner quartz +

alu raamlijsten.

Gaat imho wel enkel met deze velgen, niet met de orbitgraue

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei JMH:

Deze velgen zijn ook voorzien. + zwart leder + leder dashboard + SD + navi pro..

SD = schuifdak?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-4-2017 om 17:16 zei VanCamel:

43bbf26570f957667f2c5750d830199f.jpg

Hoera een betere foto dankzy Tapatalk emoji847.png

Fantastische uitvoering. '3 + M Pack + die 19" + champagner quartz + alu raamomlijsting = bonkers :inlove: 

Paar dagen geleden eventjes met weke knieën gestaan bij een champagner quartz M4 in de showroom in Latem. Wat een kleur. :shock:  Daar zit alles is van goud tot paars en van groen tot fluweelgrijs. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei gTa:

Fantastische uitvoering. '3 + M Pack + die 19" + champagner quartz + alu raamomlijsting = bonkers :inlove: 

Paar dagen geleden eventjes met weke knieën gestaan bij een champagner quartz M4 in de showroom in Latem. Wat een kleur. :shock:  Daar zit alles is van goud tot paars en van groen tot fluweelgrijs. 

Het was een berekend risico, maar ik ben zelf ook supercontent van het resultaat...

Nu nog verkopen... :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo verkopen? 't Is niet jouw auto? Werk je bij Sneyers?

For the record: de donkere ruiten die erbij werden gespect breken het geheel compleet af, imo. (Eerste helft auto wit glas, tweede helft auto zwart glas...)  Maar ik weet dat veel mensen dat willen omdat dat cool is ofzo. :cry:   (Bij een break kan ik er nog iet of wat in komen, bij een berline/coupé vind ik het verschrikkelijk.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep, inderdaad. Vandaar de Z plaat ;) Is men 3de 330e op een jaar tyd

Over de verdonkerde ruiten, daar kan ik nog inkomen, ik wil gewoon geen inkyk :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, gTa said:

Hoezo verkopen? 't Is niet jouw auto? Werk je bij Sneyers?

For the record: de donkere ruiten die erbij werden gespect breken het geheel compleet af, imo. (Eerste helft auto wit glas, tweede helft auto zwart glas...)  Maar ik weet dat veel mensen dat willen omdat dat cool is ofzo. :cry:   (Bij een break kan ik er nog iet of wat in komen, bij een berline/coupé vind ik het verschrikkelijk.)

Stevy van Sneijers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die alu lijsten vind ik echt niks. Verder wel knap, maar toch content dat ik Tanzanite bover Champagner verkozen heb. Allez, dat ze dat hier verkozen hebben voor mij...

  • Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid