Ga naar inhoud

BMW Individual lovers


m0rph

Aanbevolen berichten

Die kleur staat de X5 geweldig goed, maar imo steekt de kleur van de remklauwen te veel af.
Bestaat er een donkere versie van de achterlichten? Dat zou niet misstaan icm Ruby Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Agreed.

De kleur op zich is maf wijs, maar de goudkleurige velgen erbij vind ik een misser (maar gelukkig in 30 minuten oplosbaar) en die blauwe remklauwen erbij maken het helemaal een kleurboel.
Zijn zwarte remklauwen een optie, zoals op de X7? Enige prettige combo met de buitenkleur, lijkt me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, gTa zei:

Agreed.

De kleur op zich is maf wijs, maar de goudkleurige velgen erbij vind ik een misser (maar gelukkig in 30 minuten oplosbaar) en die blauwe remklauwen erbij maken het helemaal een kleurboel.
Zijn zwarte remklauwen een optie, zoals op de X7? Enige prettige combo met de buitenkleur, lijkt me.

Remklauwen dan maar laten herspuiten.

Een gunmetal kleurige velg of zelfs gewoon zilverkleurige zou perfect zijn. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Tommie zei:

Onze nieuwe demo. Ik wou eens iets bijzonders. Ga er wel niet meer zelf mee rijden, de iX heeft me te veel overtuigd. 🙂

Special Request Ruby Red. De wielen zijn 21” winterwielen in Nightgold. Deze hebben ondertussen al terug plaatsgemaakt voor de 22” zomerzielenset in Jetblack.

 

6C0CB3E9-9857-4A6C-8E9D-6CE8A6F26EDA.jpeg

D25B1ED9-1A0A-400B-B53D-D5C389466996.jpeg

Prachtige kleur

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Audi S8 zei:

Remklauwen dan maar laten herspuiten.

Een gunmetal kleurige velg of zelfs gewoon zilverkleurige zou perfect zijn. 

Kan je dat met eender welke verf? 'k Kan me inbeelden dat die klauwen (bij sommige auto's bij bepaald gebruik) proper heet gestookt worden... Dacht zelfs dat de gele klauwen van de 997 PCCB-generatie door temperatuur zelfs ver-oranje-den.
Of kan gewone metallic-verf dat eigenlijk voldoende aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, gTa said:

Kan je dat met eender welke verf? 'k Kan me inbeelden dat die klauwen (bij sommige auto's bij bepaald gebruik) proper heet gestookt worden... Dacht zelfs dat de gele klauwen van de 997 PCCB-generatie door temperatuur zelfs ver-oranje-den.
Of kan gewone metallic-verf dat eigenlijk voldoende aan?

En de rode werden paars.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
18 minutes ago, Tommie said:

Kan nog he! Ik zal! :D 

Na de "per ongeluk" zwarte velgen telkens opnieuw nu "per ongeluk" een andere kleur zeker 😛 

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
13 uren geleden, davy zei:

Heeft er iemand foto’s van een recente BMW in petrol mica?

Ik heb een X5 gehad in Petrol Mica. Tegenvaller, zou ‘t nooit opnieuw doen. Lijkt gewoon Carbonzwart tenzij je er een lichtspot op zet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid