Ga naar inhoud

Ferrari 488 GTB


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Dit is de Ferrari 488 GTB, met 670 turbo-pk’s

 

And the hits keep on coming….. Maranello’s nieuwste beest luistert naar de naam 488 GTB, en doet 0-200 in 8,3 seconden!

Zojuist onthuld: de langverwachte Ferrari 458-opvolger. Met een knipoog naar de 308 GTB krijgt deze de naam 488 GTB. De kerncijfers:

 

Ferrari-488-GTB-001.jpg

 

Ferrari-488-GTB-005.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, nu al? Ziet er wel goed uit, lekker geblokt/samengeperst.

 

Jammer van het lelijke standaard stuur. Daarom moet je altijd even wachten met bestellen tot ze een dikker sportstuur releasen met carbon. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat nu gewoon een FL 458 met andere motor of een volledig nieuw model?

Ik zie enkel die side-vents die nieuw zijn.

 

Is de FL 458. Ging tot nu toe door het leven als '458T' in navolging van de CaliforniaT. Ik vind het een mooie evolutie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Qua design een stuk beter als de 458, maar nog steeds vind ik het geen knappe auto zoals de Huracan.

 

Indrukwekkende statistieken wel, ben benieuwd naar de sound van de motor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind hem ook knap, meestal moet ik ff wennen aan ferrari's als ze uitkomen, maar deze ziet er meteen wel dik uit.

 

Ben benieuwd of ze iets hebben kunnen maken van de turbomotor. Ik betwijfel of het 100% geslaagd is gezien een turboblok niet in het karakter van recente ferrari's past. De laatste twintig jaar waren geluid en de hoogtoerigheid meer en meer een essentieel element in de beleving van de wagen. Met een turboblok is dat beide nr de klote, al zullen ze het kunstmatig zo goed mogelijk proberen te krijgen, maar gaat nooit hetzelfde zijn denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind hem ook knap, meestal moet ik ff wennen aan ferrari's als ze uitkomen, maar deze ziet er meteen wel dik uit.

Het verschil tussen een 430 en 458 is dan ook veel groter. Dikke kar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind hem ook knap, meestal moet ik ff wennen aan ferrari's als ze uitkomen, maar deze ziet er meteen wel dik uit.

Ik was eerst ook geen fan van de 458 maar dit vind ik onmiddellijk mooi. Zoals je zegt, waarschijnlijk omdat dit geen volledig nieuw design is. 

 

De 430 vind ik nog altijd mooi en niet verouderd over komen. Bij de 360 modena had ik dat wel redelijk snel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid