Ga naar inhoud

Ferrari 488 GTB


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Miljaar.

 

In die uitvoering is daar toch bitter weinig Ruski-wansmaak of Paris/London-schmuckness aan, vind ik. :oops:

 

Zet maar af. Moet niet anders. Tenzij misschien nog een streepje kleur binnenin, piping van de zetels en stikking in 't grijs, ofzo. Mooi assorti met de zilveren remzadels en wielen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jandadde. Looks are awesome! Ik vond de 458 niet lelijk, maar ook niet knap. Dit is een pak beter vind ik.

Motor ... mjah ... jammer dat 't een turbo is, maar best afwachten tot er voldoende reviews zijn hoe dat écht rijdt.

Het gemis aan echt duizelingswekkende toerentallen (+9k tpm) is wel wat jammer, maar mogelijks is dit ook een fantastische motor.

 

Ik ga die 9000t/m niet echt missen.

 

Vind het qua looks echt een prachtwagen. Nooit echt wild geweest van de V8 Ferraris, behalve dan de 348, maar deze mogen ze hier toch direct afzetten. :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het nooit meegemaakt, die 9.000 tpm. Wel 8.500 in die van RangeLove, dat is het. Verslavend.

 

De flat plane V8 sound is mij altijd minder "mooi" overgekomen dan een crossplane V8. De "rumble" die in een crossplane zit, maakt 't (voor mij). Het enige waar de Ferrari V8'en van de laatste 15 jaar dat goed maakten (voor mij) was hun brio in de hoogste regionen. Maar ik ga nooit een 458 rijden noch een 488, dus ik heb er maar 't gokken naar. Als ik de video's bekijk, klinkt die 488 toch behoorlijk en gaat 'ie absurd hard. M'n kop eraf als ik me daar niet mee zou amuseren. :-D

 

Vandaar dat ik zei: zet maar af. Graag zo in 't blauw metallic met een onopvallend interieur. Zodat 'ie (voor zover dat kan met een Ferrari) een beetje minder opvalt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het nooit meegemaakt, die 9.000 tpm. Wel 8.500 in die van RangeLove, dat is het. Verslavend.

 

De flat plane V8 sound is mij altijd minder "mooi" overgekomen dan een crossplane V8. De "rumble" die in een crossplane zit, maakt 't (voor mij). Het enige waar de Ferrari V8'en van de laatste 15 jaar dat goed maakten (voor mij) was hun brio in de hoogste regionen. Maar ik ga nooit een 458 rijden noch een 488, dus ik heb er maar 't gokken naar. Als ik de video's bekijk, klinkt die 488 toch behoorlijk en gaat 'ie absurd hard. M'n kop eraf als ik me daar niet mee zou amuseren. :-D

 

Vandaar dat ik zei: zet maar af. Graag zo in 't blauw metallic met een onopvallend interieur. Zodat 'ie (voor zover dat kan met een Ferrari) een beetje minder opvalt.

 

Idem. Vandaar dat ik die 9000o/m nooit ga missen en nooit zal kunnen genieten van de povere 8000o/m zelfs van deze. 

 

Zelfs als "toeschouwer" is het een lauter academische discussie want je krijgt toch haast nooit een 458 te horen aan 9000o/m in het dagelijkse leven. :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met gelijk welke auto (moto even buiten beschouwing gelaten) rijd ik zo stil mogelijk voor "toeschouwers". De verzuring en afgunst tiert zo welig in Vlaanderen, dat je je sportauto bijna in een gesloten trailer de grens over zou rijden om daar pas "aan de slag" te gaan. Van zodra je hier een béétje lawaai maakt (ongeacht de snelheid) springt een half dozijn verzuurde "luister-naar-mijn-woorden-maar-kijk-niet-naar-mijn-daden"-wannabe-flikken-sossen voor je kar om je te lynchen...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met gelijk welke auto (moto even buiten beschouwing gelaten) rijd ik zo stil mogelijk voor "toeschouwers". De verzuring en afgunst tiert zo welig in Vlaanderen, dat je je sportauto bijna in een gesloten trailer de grens over zou rijden om daar pas "aan de slag" te gaan. Van zodra je hier een béétje lawaai maakt (ongeacht de snelheid) springt een half dozijn verzuurde "luister-naar-mijn-woorden-maar-kijk-niet-naar-mijn-daden"-wannabe-flikken-sossen voor je kar om je te lynchen...

 

Erg.

 

Hier is het nog 'in' om met je Ferrari gas te geven :D

 

Nu wachten op een review van die Shmee nog :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die side sills mogen nog in 't zwart plastic, voor mij. Of in carbon (als de diffusor ook zo is). M.i. knapper dan ook mee in 't rood gespoten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
  • 7 maanden later...
  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid