Ga naar inhoud

Ferrari 488 GTB


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

 

Vanaf 2min ... één en al hologrammen om die motorkap! Ze moeten de verantwoordelijke voor de lakfinish bij Ferrari toch ook op staande voet ontslaan! Elke Ferrari die aankomt bij de dealer zit er zo uit! 3 dagen werk om terug in orde te krijgen :fp:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stuur mail naar Maranello?

 

Zolang die mannen daar vasthangen aan een leverancier met producten van uit de jaren 80 gaat dat niet veel veranderen vrees ik :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Nog een review:

 

 

Edit: Stond al bij Ferrari Lovers precies, te laat gezien.

aangepast door Monterey Jack
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Chris Harris die zegt dat die hetzelfde klinkt als 430/458 :fp: Moet ie wat goedmaken om terug op Fiorano te mogen rijden?

 

Klinkt inderdaad als een Ferrari V8, maar dan een paar toonaarden lager. Dat hoogtoerig geschreeuw is er toch wat uit.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Chris Harris die zegt dat die hetzelfde klinkt als 430/458 :fp: Moet ie wat goedmaken om terug op Fiorano te mogen rijden?

 

Klinkt inderdaad als een Ferrari V8, maar dan een paar toonaarden lager. Dat hoogtoerig geschreeuw is er toch wat uit.

 

Want een 430/458 klinkt goed?

Als 'ie zegt dat dat hetzelfde klinkt als een 458, dan is dat -imo- niet hetzelfde als zeggen 'hij klinkt goed', dan zeg je 'dat klinkt goed voor een geblazen flat-plane V8'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De weerkaatsing langs muren en gebouwen heeft wel een positieve impact op het geluid, maar sinds de F430 zit er precies iets artificieel in de toon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chris Harris die zegt dat die hetzelfde klinkt als 430/458 :fp: Moet ie wat goedmaken om terug op Fiorano te mogen rijden?

 

Klinkt inderdaad als een Ferrari V8, maar dan een paar toonaarden lager. Dat hoogtoerig geschreeuw is er toch wat uit.

Dat vroeg ik me trouwens al af. Is er al iets over verteld of gevraagd hoe hij terug binnen mocht bij Ferrari? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

De weerkaatsing langs muren en gebouwen heeft wel een positieve impact op het geluid, maar sinds de F430 zit er precies iets artificieel in de toon.

Een F430 in het echt "voel" je, een 360 en alle 90's Ferrari's niet zozeer en een 458 is dan weer gewoon een geluid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Wat een auto. Vandaag in meegereden op Spa en dat spel is echt geschift snel. Geluid is ook dik ok. 't Is anders, maar niet slecht.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid