Ga naar inhoud

Porsche Cayman GT4


Gast

Aanbevolen berichten

Wat kostte een 997 MK1 GT3 ook alweer, vanaf 110k dacht ik? 

 

Eigenlijk vind ik dit pas DE opvolger van die auto, voornamelijk kijkende naar de prijs, opnieuw bang for buck, mooie looks, puurheid enzovoort. Dat miste Porsche toch wel. Als je nu ziet wat een gewone Carrera (GT3/S/Turbo) kost vergeleken met 'maar' 6-8 jaar geleden, die zijn gigantisch duur geworden. De eerste 997 GT3 stak daar perfect tussen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie echt niet in wat je nog meer kan willen sub 100K, nieuw, als je wilt tracken. Atmo blok, tegen de 400pk, GEEN centerlocks (thank God), GT3 remmen, GT3 ophanging, kortere boite dan de gewone Cayman, clubsport package en een manuele bak met 3 pedalen.

@@wooter, kunt ge mij die excel template eens doorsturen aub? :D

  • Vind ik leuk 8
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie echt niet in wat je nog meer kan willen sub 100K, nieuw, als je wilt tracken. Atmo blok, tegen de 400pk, GEEN centerlocks (thank God), GT3 remmen, GT3 ophanging, kortere boite dan de gewone Cayman, clubsport package en een manuele bak met 3 pedalen.

@@wooter, kunt ge mij die excel template eens doorsturen aub? :D

Exige v6 zou toch ook een kandidaat zijn bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk dat ze dat blok daar uit kostenbesparing ingestoken hebben en niet omdat ze zoals bij de gt3 een exotischere motor niet meer kunnen laten voldoen aan de nieuwe emissie-eisen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben gedaan wat ik niet voor mogelijk hield ! Zeer dikke kar met de juiste specs. Voor mij is dit de ware GT3 en veel meer de opvolger van de 997GT3 dan de 991GT3.

Die 385 pk lijkt me trouwens een vette knipoog. Zo van ...... We zeggen 385pk om die theoretische hiërarchie niet te verstoren maar in de praktijk is het gewoon de volle 400pk van de Carrera S en even doordenken ..... Het zou me niet verbazen dat je deze via een of andere weg de x51 mods kan geven zo dat deze op 435 pk komt ! Wat een kar is dit.

Kijk echt uit naar de track tests .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid