Ga naar inhoud

Porsche Cayman GT4


Gast

Aanbevolen berichten

Porsche-Cayman-GT4-2015-06.jpg

 

Porsche-Cayman-GT4-2015-07.jpg

 

Man man man :inlove:

 

Liever dit dan een 991 GT3! Heerlijk in dit kleur hierboven. Ik ben wat aan het luisteren naar dat filmpje en ik hoor toch dat er heel wat GT3 onderdelen op zitten :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idem, fuck wat een auto. :angry::inlove:

 

Ik zou hard twijfelen tussen dat blauw (met wielen in mat grijs, standaard) en GT-zilver (met wielen in zwart).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van bij de lancering van de allereerste Cayman heb ik altijd veel bewondering gehad voor deze toch wel onderschatte volbloed Porsche.....altijd een Cayman lover geweest dus......en deze GT4 is buitengewoon fantastisch !

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag eens gaan horen in de garage in Luik

 

ze hebben 2 GT4 voor dit jaar... één demo en één zelf samen te stellen.

 

Niet veel. 

 

Ik kwam uit op 107K

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vandaag eens gaan horen in de garage in Luik

ze hebben 2 GT4 voor dit jaar... één demo en één zelf samen te stellen.

Niet veel.

Ik kwam uit op 107K

vreemde redenering toch.

Bij Alexanderr is het ook zo dacht ik 1 als demo en 1 voor de verkoop. Iedereen is eentje aan het zoeken, degene die in de verkoop gaan zijn direct verkocht en dan hebben ze allemaal een demo staan, waar je wel eens mag mee rijden, maar bestellen gaat niet meer en diene kopen mag ook niet :D

Of speculeren de garages zelf, en nemen ze een demo om hem binnen een paar maand duurder te kunnen verkopen wegens de vele vraag en directe levering?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Alexanderr is het ook zo dacht ik 1 als demo en 1 voor de verkoop. Iedereen is eentje aan het zoeken, degene die in de verkoop gaan zijn direct verkocht en dan hebben ze allemaal een demo staan, waar je wel eens mag mee rijden, maar bestellen gaat niet meer en diene kopen mag ook niet :D

 

Wat doen ze daar volgens jou dan mee? Pletten op het autokerkhof? :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

‘We underestimated the success of the Cayman GT4, which shows that we were right with the concept. In England, within three days two years of cars were sold. It happened in Sweden, it happened in Germany…everywhere.’

Ok dan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook gelezen voor u :

 

".............If you love the Cayman’s flat-six engine, don’t hand around. The next Cayman and Boxster models due in 2016 are widely tipped to go turbocharged, with a forced-induction four-cylinder engine in the quest for cleaner emissions via downsizing. In the meantime, these cars use one of the creamiest and best-sounding engines on sale................"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid