Ga naar inhoud

Porsche Cayman GT4


Gast

Aanbevolen berichten

hij ziet er knap uit, maar ik mis precies zo een beetje de hardcore uitstraling zoals bij een GT3 al zal ik vermoedelijk teveel vergelijken met een GT3 CS of een RS.

in een flashykleurtje en dan met rolkooi en kuipjes zal ik ik mijn mening waarschijnlijk compleet herzien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij ziet er knap uit, maar ik mis precies zo een beetje de hardcore uitstraling zoals bij een GT3 al zal ik vermoedelijk teveel vergelijken met een GT3 CS of een RS.

in een flashykleurtje en dan met rolkooi en kuipjes zal ik ik mijn mening waarschijnlijk compleet herzien.

Ik vind dat juist de max

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij ziet er knap uit, maar ik mis precies zo een beetje de hardcore uitstraling zoals bij een GT3 al zal ik vermoedelijk teveel vergelijken met een GT3 CS of een RS.

in een flashykleurtje en dan met rolkooi en kuipjes zal ik ik mijn mening waarschijnlijk compleet herzien.

irl is die voorbumper/spoilerlip vrij impressionant hoor

 

editt: naast Kermitt is dit wel een pussy, toegegeven :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk, als ik goed gezien heb, dat er een paar klaar staan op de parking bij D'Ieteren.....

 

Die race versie staat op mijn nr1 als opvolger van de race BMW (indien iet of wat betaalbaar)

 

Die rij van Porsche dat is trouwens iets in de zin van 25 of meer SUV modellen met af en toe eens iets platter tussen. 90% van wat er vandaag op de parking staat is suv. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een gt4? :D

In een financiële renting op 60 maanden met 40% voorschot, 40% restwaarde, moet dat als maandbedrag exclusief BTW wel mogelijk zijn ja :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk, als ik goed gezien heb, dat er een paar klaar staan op de parking bij D'Ieteren.....

 

Die race versie staat op mijn nr1 als opvolger van de race BMW (indien iet of wat betaalbaar)

 

Die rij van Porsche dat is trouwens iets in de zin van 25 of meer SUV modellen met af en toe eens iets platter tussen. 90% van wat er vandaag op de parking staat is suv. 

 

Lees ik nu dat de huidige race BMW total loss is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nogal eerlijk en rechtuit. Tussen de lijnen lezen is niet nodig bij mij.

De BMW zal fris en monter (letterlijk want hij kreeg ook zijn kleine motor revisie volgens planning) aan de start verschijnen in Dijon op 1 mei

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

In een financiële renting op 60 maanden met 40% voorschot, 40% restwaarde, moet dat als maandbedrag exclusief BTW wel mogelijk zijn ja :)

[emoji38]z:
Link naar reactie
Delen op andere sites

Rijden er al modellen rond in België of is dit nog te vroeg?

 

Ben gisteren een zwarte Cayman gepasseerd met een vaste spoiler à la GT4 en precies ook wel wat uitgebouwd vooraan. Ging helaas te snel om alles goed te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rijden er al modellen rond in België of is dit nog te vroeg?

 

Ben gisteren een zwarte Cayman gepasseerd met een vaste spoiler à la GT4 en precies ook wel wat uitgebouwd vooraan. Ging helaas te snel om alles goed te zien.

Was waarschijnlijk een met een Tech Art pakketje:

porsche-techart-cayman-s-2013-c695210062

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid