Ga naar inhoud

Porsche Cayman GT4


Gast

Aanbevolen berichten

I'm in love...

Een jaar te laat... anders had dit mijn daily geweest denk ik...

Indien geen kinderen en geen klanten zou ik die zeker ook overwegen. Ziet er beter uit dan de 991 imo.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel zot hoe ze die prijs nog relatief aanvaardbaar hebben gehouden als je ziet wat ze er allemaal aan aangepast hebben  :o

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem uw bestelling wel over, aan 20% korting... :)

 

@@wooter heeft wel een punt als ik het zo lees @@Jokke_vlo. Geheel terecht dat je niet meer van GTS naar GT4 springt vanuit dat standpunt.

Of course, toch een paar wakkere zielen. Ik speel het spel maar mee. Sommigen hebben idd precies vergeten dat ik kon kiezen (ongeveer zelfde bugdget) tussen GT3 en GTS en bewust voor de GTS ging.

 

Ik zie niet in hoe die GT4 daar verandering in zou brengen :)

 

Verder heb ik zo een vermoeden dat die GT4 niet echt veel sneller rondjes zal draaien dan de GTS of de Exige (al blijkt dat tov die laatste wel op de NS)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of course, toch een paar wakkere zielen. Ik speel het spel maar mee. Sommigen hebben idd precies vergeten dat ik kon kiezen (ongeveer zelfde bugdget) tussen GT3 en GTS en bewust voor de GTS ging.

 

Ik zie niet in hoe die GT4 daar verandering in zou brengen :)

 

Verder heb ik zo een vermoeden dat die GT4 niet echt veel sneller rondjes zal draaien dan de GTS of de Exige (al blijkt dat tov die laatste wel op de NS)

 

Als ik u was zou niet zo echt spijt hebben .. beste van 2 werelden denk ik.

 

911 voor daily en een tracktoy...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik u was zou niet zo echt spijt hebben .. beste van 2 werelden denk ik.

 

911 voor daily en een tracktoy...

Is ook zo. Alleen financieel niet de beste keuze :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel zot hoe ze die prijs nog relatief aanvaardbaar hebben gehouden als je ziet wat ze er allemaal aan aangepast hebben  :o

 

Of ze vragen gewoon meer door op de 911 omdat het kan? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Porsche-Cayman-GT4-2015-06.jpg

 

Porsche-Cayman-GT4-2015-07.jpg

 

Technisch kon het al niet meer echt verkeerd lopen met deze kist, maar qua looks overtreft ie m'n overwachtingen.

 

Heerlijke kist... ik hoop dat ze er goed veel maken, zodat deze snel devalueert en over 5 a 10 jaar bereikbaar wordt :)

:inlove:

Iemand een nier kopen? 

vijf euro!

Aie, das wel triestig en dat voor een duits merk

of gelijk hij zelf al insinueert; de enige manier om tegenwoordig een ontwerp heel te houden tot de release?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik moet nou ook wel zeggen dat ik daar absoluut niet over val, over 't feit dat een promofilmpje bewerkt is. Zelfs eentje op basis waarvan ze een NS-tijd claimen, want ook dat is en blijft marketing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie echt niet in wat je nog meer kan willen sub 100K, nieuw, als je wilt tracken. Atmo blok, tegen de 400pk, GEEN centerlocks (thank God), GT3 remmen, GT3 ophanging, kortere boite dan de gewone Cayman, clubsport package en een manuele bak met 3 pedalen.

@@wooter, kunt ge mij die excel template eens doorsturen aub? :D

 

Zelfde boite als de GTS. Zie 9:30

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind m basis wel OK, maar eens je met de opties begint ... Config was vandaag al online maar geen tijd gehad om eens te spelen.

Wel echt een dikke, dikke kar. Wauw.

Zal in geneve op t salon staan dus mogelijks skip ik een dagje trois vallees om te gaan kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid