Ga naar inhoud

Porsche Cayman GT4


Gast

Aanbevolen berichten

Dat is toch DE Porsche die je moet kopen atm ! Nog enigszins betrouwbaar en superleuk om mee te rijden (zei de 991 koper)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is toch DE Porsche die je moet kopen atm ! Nog enigszins betrouwbaar en superleuk om mee te rijden (zei de 991 koper)

 

Ik moet m'n verslag van zondag nog posten (wachten op de foto's/video) maar ik begin jullie liefde te verstaan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Serieuze kar, geen twijfel, maar voor mijn gebruik zowel nutteloos als overkill.

Dat is de M4 ook :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is de M4 ook :D

 

Onbenut potentieel ongetwijfeld, maar nog meer twee-in-één dan die GT4. De M4 kan een daily driver zijn, de GT4 is al lastiger en onzinniger in die rol.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Valt te zien waar je beleving ligt maar goed die is voor iedereen anders .... Dat 2 in 1 concept rammelt altijd wel ergens vind ik (ik kijk daarbij ook naar mezelf voor alle duidelijkheid) , puur naar gebruik. Financieel gezien is dat natuurlijk een heel ander verhaal :)

Ik heb nu 2 jaar die exige toch wel ingezet als jij je M4 en ik zou dan weer altijd terug voor die optie gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valt te zien waar je beleving ligt maar goed die is voor iedereen anders .... Dat 2 in 1 concept rammelt altijd wel ergens vind ik (ik kijk daarbij ook naar mezelf voor alle duidelijkheid) , puur naar gebruik. Financieel gezien is dat natuurlijk een heel ander verhaal :)

Ik heb nu 2 jaar die exige toch wel ingezet als jij je M4 en ik zou dan weer altijd terug voor die optie gaan.

 

Dat het 2 in 1 concept rammelt, dat begrijp ik. Het is geen super comfy cruiser, en het is geen hard core racekar.

 

Toeval wil dat ik geen behoefte heb aan een super combi cruiser, noch een hard core racekar meester kan. Perfect dus. Voor mij.

 

Misschien dat ik later wel de behoefte en fondsen ontwikkel om een S500 naast een 458 Speciale aan te houden, maar momenteel biedt de M4 voor mij de twee werelden tijdens hetzelfde ritje.

 

Zoiets

 

comfy ----------|--------- sporty

S500------M4--|--M4------458

 

Voor wat betreft die Exige, jouw behoeften zullen ergens anders liggen. Misschien daarom dat er verschillende modellen van auto's bestaan. :D

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben kwaad op deze auto.

Because I want it more than anything else.

 

Alhoewel... Voor pakweg 120k heb je ook een 997 Mk.I GT3 RS, right? (nog net, of zijn ze daar al boven aan 't stijgen?)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat het 2 in 1 concept rammelt, dat begrijp ik. Het is geen super comfy cruiser, en het is geen hard core racekar.

 

Zoals een 991 GTS dus?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben kwaad op deze auto.

Because I want it more than anything else.

Alhoewel... Voor pakweg 120k heb je ook een 997 Mk.I GT3 RS, right? (nog net, of zijn ze daar al boven aan 't stijgen?)

Lukt idd nog wel. Mits wat chance / zuiver exemplaar ook lager via leboncoin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerder vloeken dat ze er een paar duizend/jaar in verkoop gemist hebben

Per filmpje dat ik bekijk ben ik jaloerser! :P

 

Als ik die GT4 ooit in 't echt zie, ga ik de eerste minuten efkes op een andere planeet zijn vrees ik. :)

 

Dat ding klinkt al zalig op lage toeren. pff, wat een kist zeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lukt idd nog wel. Mits wat chance / zuiver exemplaar ook lager via leboncoin.

is er iets speciaals aan die website? 

Een beetje de kapaza/tweedehands van Frankrijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid