Ga naar inhoud

Ferrari Lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

Voor het eerst in the metal gezien op de IAA, en dat is toch een verdomd knap ding hoor, met die shooting break/brake-vorm.

Die van IAA ziet er zeer knap uit, behalve de velgen dat waren niet de knapste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet echt een Ferrari kenner maar zo moeilijk kan het toch niet zijn om die in achteruit te krijgen?

Of wel?

Ik denk eerder dat er een defect is, want hier is niets moeilijk aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer interessant artikel vooral:

"Within a lap, I know why the Ferrari 250 GTO was so loved. For all the noise — and despite feeling so exposed sitting without seatbelts in Stirling's little aluminum bucket — this is a racing car that reassures like no other."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk eerder dat er een defect is, want hier is niets moeilijk aan.
Idd de 360 is nu ook niet meer de nieuwste Ferrari. Bvb bij oudere saabs is dat geen onbekend fenomeen dat de achteruit versnelling niet meer werkt.
Wat bezielt iemand eigenlijk om daar zo een grote CH sticker op te plakken :sick:
Is zoiets niet verplicht, in Engeland heb je dat toch ook op auto's (of vroeger alleszins)?
Dat is voor Belgen ook verplicht als we in het buitenland rijden maar nu is dat niet meer nodig met onze nieuwe europese nummerplaten (daar staat de B links zoals bij de meeste andere europese nummerplaten). Daarom zag je vroeger bij ons al die houders waar er een B op hing. Zolang je in je thuisland rijdt moet dat niet maar ik geloof dat de wet stelt dat als je in het buitenland rijdt op jou auto moet aangegeven zijn achteraan van waar je nummerplaat komt. Daarom zie je dat veel op zwitserse voertuigen, engelse of van Monaco bvb want die hebben allemaal geen eigen land aanduiding bij hun nummerplaat staan. En tot in zekere mate ook bij onze nummerplaten vroeger waar dat zoals ik al zei werd opgelost met die houder waar er meestal een B links of rechts van de nummerplaathouder stond. aangepast door Pablo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd de 360 is nu ook niet meer de nieuwste Ferrari. Bvb bij oudere saabs is dat geen onbekend fenomeen dat de achteruit versnelling niet meer werkt.

Dat is voor Belgen ook verplicht als we in het buitenland rijden maar nu is dat niet meer nodig met onze nieuwe europese nummerplaten (daar staat de B links zoals bij de meeste andere europese nummerplaten). Daarom zag je vroeger bij ons al die houders waar er een B op hing. Zolang je in je thuisland rijdt moet dat niet maar ik geloof dat de wet stelt dat als je in het buitenland rijdt op jou auto moet aangegeven zijn achteraan van waar je nummerplaat komt. Daarom zie je dat veel op zwitserse voertuigen, engelse of van Monaco bvb want die hebben allemaal geen eigen land aanduiding bij hun nummerplaat staan. En tot in zekere mate ook bij onze nummerplaten vroeger waar dat zoals ik al zei werd opgelost met die houder waar er meestal een B links of rechts van de nummerplaathouder stond.

Dat wist ik al maar ik bij Britse auto's heb ik soms ook al van die gigantische stickers gezien terwijl zoiets ook gewoon naast de nrplaat in het klein zou kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wist ik al maar ik bij Britse auto's heb ik soms ook al van die gigantische stickers gezien terwijl zoiets ook gewoon naast de nrplaat in het klein zou kunnen.
Ja ik weet er het fijne niet van...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid