Ga naar inhoud

Ferrari Lovers

kefkie

Aanbevolen berichten

vandaag achter een grijze 458 gereden. het was een grigio silverstonegrijze idem zoals zijn velgen. best knap en een waanzinnig geluid ook.

vermoedelijk was het mijnheer de nul himself. .

photo.php?id=52886490

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer leuk fotomateriaal Vicious!

Moet van die groene nog heel wat foto's hebben, zal ze een van de dagen eens opzoeken. Komen wel grotendeels uit de archieven van Marcel Massini.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oorzaak? Wie is/zijn de eigenaar(s)?

Klein stukje van een ander forum:

Some supercars were being seized by the police in Avenue Foche, Paris. Among them, there was a very rare Maserati MC12 (only 50 in the world) and a red Aston Martin V8 V600 Le Mans (only 40 in the world!!) as well as a white Rolls Royce Phantom coupé. A yellow Porsche Carrera GT was also waiting to be towed by truck. Pretty insane sight, don't you think? Now thing is I missed most of the party: they had already seized a red Ferrari Enzo, yellow Ferrari 599 GTO, full blue Bugatti Veyron, chrome/redish Bugatti Veyron GrandSport, and possibly the red Aston Martin One-77 seen in Paris.... All of them belong to the SAME OWNER.

Now what you've all been waiting for = why are they seizing the cars, and who do they belong to? These cars are said to belong to the son of the african president of Equatorial Guinea (some might say a dictator), who happens to be really fond of cars. But I don't know exactly why the french police was seizing the supercars! Only thing I CAN say, is that this particular owner seems to be well-known in the USA (actually, he can't even enter US soil I think), and is in the eye of the french justice for all sorts of goods acquired with "dirty money" (in France, we call this "biens mal acquis").

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid