Ga naar inhoud

Wat is jouw automobiele guilty pleasure?


Gast

Aanbevolen berichten

Just now, gTa said:

Dat doet me denken aan die vreselijke stijl 2008-2012 appartementenbouw.

Met het verschil dat dit geen appartement is, maar een verfrissende manier om mensen te vervoeren! Mobiliteit v2.0 zowaar, bijkomend ook heel leuk dat de vorm van de raampjes ook terugkomt in de koplampen, heerlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook tof dat je achtteruit in al z'n asymmetrie perfect klaar is voor degelijk @Denniske-schietwerk tijdens het driften!

Mobiliteit v2.0 zou het maar zijn mocht dat full electric komen, zoals een Zoë. Waarmee ik meteen nog een guilty pleasure poneer: Renault Zoë :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minutes ago, gTa said:

Ook tof dat je achtteruit in al z'n asymmetrie perfect klaar is voor degelijk @Denniske-schietwerk tijdens het driften!

Mobiliteit v2.0 zou het maar zijn mocht dat full electric komen, zoals een Zoë. Waarmee ik meteen nog een guilty pleasure poneer: Renault Zoë :inlove: 

Lap, Renault! Ik zit met die Talisman. Ik vind het zo héérlijk bland & duf qua design dat het echt gewoon 0.0 voorstelt, maar dan zo hard, liefdevol opgesmukt met chroméétne strips en uitlaatjes, dat ik mij bijna verplicht voel hem in mijn hart op te nemen, bijna! Ik voelde dezelfde emoties bij de Safrane facelift...

S0-essai-renault-talisman-1-5-dci-110-le-chameau-de-la-famille-370376.jpg

renault-2000.jpeg

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat doet me denken aan die vreselijke stijl 2008-2012 appartementenbouw.

Foto vb? Ik vind de stijl 2012-2016 nog even vreselijk.

Als je dat in 't straatbeeld ziet.. Huisje plat, inspiratieloos appartement in de plaats. Paar jaar later (of zelfs maar paar maand) het huisje ernaast ook plat, inspiratieloos appartement met weer een ander 'design' in de plaats.. Etc. tot de hele straat een rij laagbouw appartementen (Residentie Regenboog, Residentie Zonneschijn, Residentie Parasol...) zijn met elk hun eigen 'fantastische architectuur'...

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlaamse stijl = met schuin dak op bovenste verdiep?


Ontopic:

- Opel Astra G
- Opel Zafira A
- Opel Omega B
- BMW E36 Compact
- BMW E46 Compact (wel met de rode achterlichten en niet die lelijke lexus-style doorzichtige lichten)
- Mitsubishi Space Wagon (met de doorlopende achterlichten-optiek)
- Mercedes W202
- Mercedes W201 en W124 (als kind vond ik dat boeren- en oude petenkarren, vooral met die wieldoppen :D )


Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Timo:

Vierkante blokken of die vlaamse stijl appartementen, verschrikkelijk. En dan een grote grijze vierkante vloertegels. 

Je vergeet een accentmuur in felgroen.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lap, Renault! Ik zit met die Talisman. Ik vind het zo héérlijk bland & duf qua design dat het echt gewoon 0.0 voorstelt, maar dan zo hard, liefdevol opgesmukt met chroméétne strips en uitlaatjes, dat ik mij bijna verplicht voel hem in mijn hart op te nemen, bijna! Ik voelde dezelfde emoties bij de Safrane facelift...
S0-essai-renault-talisman-1-5-dci-110-le-chameau-de-la-famille-370376.jpg
renault-2000.jpeg
 

Een LED-fetish helpt ook om de nieuwe Renaults mooi te vinden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
  • 2 weken later...
  • 2 jaren later...

Alles ziet er mooi in verhouding uit, maar die velgen zijn dus 24" 😄

 

aangepast door 3000
Link naar reactie
Delen op andere sites

F150 is vet :inlove:  Jammer alleen dat ze geen V8 meer leveren maar inzetten op die ecopower dingen.
Men fluistert wel dat de Raptor binnenkort toch weer een V8 zou krijgen, de Amerikanen halen hun neus op voor de V6 :lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n crossovertrutje dat ik zou moeten haten alleen al vanwege het feit dat het de zoveelste een compacte "toffe" "urban" "avontuurlijke" crossover zonder motor is die te veel moeite doet, in de brochures in "funky" kleuren gepresenteerd wordt door mensen die coole sporten doen op het strand en hippe kerels die water in hunne kelder hebben, maar in het echt in het grijs door bomma's gekocht wordt die kaarten en water in hunne kelder hebben van voor het hip werd en dat kopen omdat het wat hoger zit. Dan zwijg ik nog over de naam, die lacht met "ons" autoliefhebbers! Maar als ik hem zie voel ik toch iets voor de Ford Puma, zeker met zo'n vinnige driepitter. Ziet er lekker dik uit en doet vanvoor wat aan een Macan denken met veel fantasie (maar dat heb ik).

Ford Puma ST-Line X 1.0 EcoBoost Hybrid 125 pk - rijtest - TopGear NL

Had dat stiekem ook met een Skoda Yeti :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, gTa zei:

F150 is vet :inlove:  Jammer alleen dat ze geen V8 meer leveren maar inzetten op die ecopower dingen.
Men fluistert wel dat de Raptor binnenkort toch weer een V8 zou krijgen, de Amerikanen halen hun neus op voor de V6 :lol: 

De gewone F150 heeft wel weer V8. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, CAS zei:

De gewone F150 heeft wel weer V8. 

Ja, maar enkel als "basismotor" dus niet als hoogste vermogensversie en bovendien niet compatibel met de hoogste uitrustingsversies (Raptor o.a.). En van zodra je max tow pack wil moet je ook "upgraden" naar de V6 Ecoboost. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, gTa zei:

Ja, maar enkel als "basismotor" dus niet als hoogste vermogensversie en bovendien niet compatibel met de hoogste uitrustingsversies (Raptor o.a.). En van zodra je max tow pack wil moet je ook "upgraden" naar de V6 Ecoboost. 

Ze duwen je idd wel in de richting van die V6'en. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ooit als jonge snaak nog mee rondgebold.  Zalig bakje, werd wel nogal zweverig bij hogere snelheden.

333B67DE-2529-435A-A9D1-E8396315EF60.jpeg

9B3E846E-332D-4E0D-B53F-1398EFCC2905.jpeg

FA96E0D4-7ED9-439A-98DA-9C917392DB2F.jpeg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Balleke zei:

Smart roadster emoji12.png

Ik heb lang de Brabus versie gehad. Fantastisch wagentje, een echte kart. Maar de automatische versnellingsbak...😭 wat een drama. Schakelen duurt een eeuwigheid!

29-D2-B917-1-DC0-4-D3-E-B760-AFFE2-D3-FD

aangepast door Order66
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid