Ga naar inhoud

Wat is jouw automobiele guilty pleasure?


Gast

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

'k Kan er niet aan doen maar ik vind die i8 afstotelijk lelijk, en al helemaal in de "standaardversie" zoals BMW 'm maakt.

Dan is 'ie zo in 't wit met die velgen (niet zeker of ik die kleur wel leuk vind, maar bon, even niet over nadenken) al even "mooi" als stock.

Die kar ziet er sowieso al uit als een verjohhnyficeerde vleugelpiano met W/// Power BMW Yeah! bumper- en spoilerkit. Nu is de kleur en zijn de velgen tenminste assorti met 't design van de auto. :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Randgevalletje. Begerenswaardig omwile van de prijs maar gatlelijk dus misschien is het toch wel een guilty pleasure.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

'k Kan er niet aan doen maar ik vind die i8 afstotelijk lelijk, en al helemaal in de "standaardversie" zoals BMW 'm maakt.

Dan is 'ie zo in 't wit met die velgen (niet zeker of ik die kleur wel leuk vind, maar bon, even niet over nadenken) al even "mooi" als stock.

Die kar ziet er sowieso al uit als een verjohhnyficeerde vleugelpiano met W/// Power BMW Yeah! bumper- en spoilerkit. Nu is de kleur en zijn de velgen tenminste assorti met 't design van de auto. :D

Fuck die airride, maar kom

11371163_1488046178183354_1263282119_n.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

De sjonnie in mezelf vindt dit stiekem zeer leuk.

 

48d3d42c-0dce-a946.jpg

AK Photography Automotive 14039938_1003447349750377_3458342061515988899_n.jpg

AK Photography Automotive 13924809_1003447353083710_8851996726948104669_n.jpg

 

Anderzijds pruttelt m'n OCD tegen omdat het wit van de velgen en het wit van het koetswerk niet identiek zijn en dus vloeken met elkaar. Maar 't idee: yum :oops: 

Hoe hard verlies je élke serieux als je ergens toe komt met zoiets? :oops:  :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid