Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
41 minuten geleden, brjefs zei:

Er is precies een smurf ontploft in het interieur. Ik vind het op niks trekken.

Volgens mij zijn smurfen niet blauw van binnen. Ze hebben bv wel een rode tong. Bovendien,, een ontplofte smurf zou sporen nalaten op het stuur en het dashboard. Ok, dat kunnen ze afgekuist hebben maar dan nog, aan een smurf per auto dat loopt wel op en ge gaat er niet komen met een.

Geplaatst:
2 minutes ago, Le Capri Mauve said:

Volgens mij zijn smurfen niet blauw van binnen. Ze hebben bv wel een rode tong. Bovendien,, een ontplofte smurf zou sporen nalaten op het stuur en het dashboard. Ok, dat kunnen ze afgekuist hebben maar dan nog, aan een smurf per auto dat loopt wel op en ge gaat er niet komen met een.

Ja idd. Spijtig dat er geen blauw stuur in zit. Dat deden ze vroeger toch beter

:D 

Geplaatst:

pts kleur en exclusief interieur zo'n 20k meerprijs? Dat geld hadden ze toch beter anders besteed

Geplaatst:

Oei.  Er lagen die middag verkeerde champignons op de pizza's bij PCK.

Geplaatst:
22 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ja idd. Spijtig dat er geen blauw stuur in zit. Dat deden ze vroeger toch beter

:D 

Nu ge het zegt.

Maar ik denk nog aan iets, smurfenleer is zeker blauw. Wel een hoop stikwerk en er gaat vast weer volk moeilijk over doen.

Geplaatst:
25 minuten geleden, Le Capri Mauve zei:

Nu ge het zegt.

Maar ik denk nog aan iets, smurfenleer is zeker blauw. Wel een hoop stikwerk en er gaat vast weer volk moeilijk over doen.

Gargamel aproves

Geplaatst:
4 uren geleden, -Fred- zei:

pts kleur en exclusief interieur zo'n 20k meerprijs? Dat geld hadden ze toch beter anders besteed

Ze zouden 200k extra moeten vragen aan ene de zoiets durft bestellen

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Geplaatst:

Ben wel fan,

ook leuk: Ferrari-wise Rood exterieur met blauwe zetels :D

Geplaatst:
19 uren geleden, Alexanderr zei:

C4 GTS Arctic Grey met Exclusive manufaktur Rivierablau interieur 

IMG_3245.jpeg

IMG_3246.jpeg

IMG_3247.jpeg

IMG_3217.jpeg

Een petrol blauw zou leuk kunnen zijn maar dit vind ik toch té

Ik zou vermoedelijk eerder nog een lichtgroen leder spec’en  

Geplaatst:

Ik vind het maf wijs. En het is op foto waarschijnlijk ook een pak feller dan IRL.

Dat interieur in een wit (uni) 992 Speedster, ik teken direct. ❤️ 

Geplaatst:
11 uren geleden, brjefs zei:

Er is precies een smurf ontploft in het interieur. Ik vind het op niks trekken.

Binnenste buiten getrokken had ik eerder als gevoel.

Geplaatst:
9 uren geleden, gTa zei:

Ik vind het maf wijs. En het is op foto waarschijnlijk ook een pak feller dan IRL.

Dat interieur in een wit (uni) 992 Speedster, ik teken direct. ❤️ 

In ne purpere!

Geplaatst:
Op 10/10/2023 om 23:42, Alexanderr zei:

C4 GTS Arctic Grey met Exclusive manufaktur Rivierablau interieur 

IMG_3245.jpeg

IMG_3246.jpeg

IMG_3247.jpeg

IMG_3217.jpeg

Zon sober exterieur bij zo’n extravagant interieur. Beetje een mismatch imho. 

Geplaatst:

Ik vind net dat het felle van riviera het blauwe in Arctic naar boven trekt. Voor mij persoonlijk een geweldige combinatie  

Geplaatst:

Klant van mij heeft een nieuwe Taycan 4s, machtige kleur maar vindt het niet direct terug tussen de PTS toestanden. Soort van grijs/groen/blauw tint, afgeleverd in Latem.

Geplaatst:
23 minuten geleden, -Fred- zei:

Jet green

Errr, al in het echt gezien?

Geplaatst:

Gisteren een dagje 992 turbo s meegekregen van een goede maat.  

Ding is bloedje snel maar ik zou het dus nooit moeten hebben, zelfs niet voor een vierde van de prijs.  Die moderne auto's zijn knijterhard (kan ook niet anders met zo'n grote wielen), zit weinig gevoel in en rammelt langs alle kanten. Sound stelt ook niet veel voor, maar dat is bij iedere auto uitgerust met OPF zo denk ik.  Ik begrijp niet dat mensen daar een kwart miljoen voor neertikken want veel beleving heb je daar niet in.

Ik word wellicht oud maar geef mij maar een 911 van minstens 10 jaar oud, zal volgens mij veel aangenamer rijden dan de moderne sportkarren van tegenwoordig.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Staat er daar geen comfort standje op dan ? 

Ik zeg niet dat het bij uw maat ook zo is maar wie zoiets koopt is dikwijls niet eens een liefhebber, kiest dit als statussymbool en geeft geen f*k om sound en 'beleving' 

Als je dat zoekt dan is de 997 de laatste reeks waar je dat zal vinden.

Geplaatst:

Het is onnozel om mensen met porsches te herleiden tot 'Matuvu'.

Dat een Porsche in hun ogen een hoge status 'heeft' kan ik inkomen. Veel mensen willen een 911 ervaren hebben en gehad hebben. En een deel van hun plezier komt daarvan, zoals men van een wijn veel meer geniet als men weet dat het een grote wijn is.  Maar als ge dat allemaal gaat deconstrueren gaat er niet veel overschieten vrees ik. Ge kunt totaal ongeinteresseerd zijn in autos en dat kan ook een vorm van status zijn, dat ge daarboven staat'.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
31 minuten geleden, Fr79 zei:

Staat er daar geen comfort standje op dan ? 

Ik zeg niet dat het bij uw maat ook zo is maar wie zoiets koopt is dikwijls niet eens een liefhebber, kiest dit als statussymbool en geeft geen f*k om sound en 'beleving' 

Als je dat zoekt dan is de 997 de laatste reeks waar je dat zal vinden.

Dixit kenners is dat binnen het gamma een erg trouw cliënteel, eens ze een Turbo gehad hebben is dat de norm voor hen

Geplaatst:
2 uren geleden, Le Capri Mauve zei:

Het is onnozel om mensen met porsches te herleiden tot 'Matuvu'.

Dat doe ik ook niet, ik ben zelf al aan mijn vierde namelijk en het waren/zijn volgens 'kenners' bijna allemaal 'foute' maar ik sta daar ook boven

Was een antwoord op de opmerking van mrbbs "Ik begrijp niet dat mensen daar een kwart miljoen voor neertikken want veel beleving heb je daar niet in."

Geplaatst: (aangepast)

Blauw kan ook er ook smurftastisch uitzien zonder dat het raar wordt

aangepast door -Fred-
  • Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid