Ga naar inhoud

Porsche lovers


Daann

Aanbevolen berichten

22 uren geleden, flupke73 zei:

Dixit kenners is dat binnen het gamma een erg trouw cliënteel, eens ze een Turbo gehad hebben is dat de norm voor hen

Sterker zelfs...

Er zijn er zelfs die dat ooit eens willen gehad hebben en niets anders meer willen... Nietwaar @ICM :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Naish zei:

Sterker zelfs...

Er zijn er zelfs die dat ooit eens willen gehad hebben en niets anders meer willen... Nietwaar @ICM :D

Technisch gezien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15/10/2023 om 11:15, mrbbs zei:

Gisteren een dagje 992 turbo s meegekregen van een goede maat.  

Ding is bloedje snel maar ik zou het dus nooit moeten hebben, zelfs niet voor een vierde van de prijs.  Die moderne auto's zijn knijterhard (kan ook niet anders met zo'n grote wielen), zit weinig gevoel in en rammelt langs alle kanten. Sound stelt ook niet veel voor, maar dat is bij iedere auto uitgerust met OPF zo denk ik.  Ik begrijp niet dat mensen daar een kwart miljoen voor neertikken want veel beleving heb je daar niet in.

Ik word wellicht oud maar geef mij maar een 911 van minstens 10 jaar oud, zal volgens mij veel aangenamer rijden dan de moderne sportkarren van tegenwoordig.

 

Da’s jammer. Ik herinner me nog hoe lyrisch men was over de 997.1 turbo. Hoe dat sleurde en hoe de beleving net zorgde voor een gevoel van meer vermogen dan die eigenlijk hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie toch veel ondernemers/vrije beroepen die dit willen omdat dit in hun ogen de meest bruikbare/betrouwbare/acceptabele supercar is.   Het is 'een Porsche', in de ogen van vele mensen, dus wel een chique en dure auto, maar 'die mens werkt wel heel hard en doet dat goed, dus is het nog aanvaardbaar'.  Weten zij hoeveel een Porsche kost, en hoeveel een Turbo dan meer kost ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Jules_W zei:

Da’s jammer. Ik herinner me nog hoe lyrisch men was over de 997.1 turbo. Hoe dat sleurde en hoe de beleving net zorgde voor een gevoel van meer vermogen dan die eigenlijk hebben. 

Vooral met een manuele boite😍

Eigenlijk moest ik die bijgehouden hebben😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, ex-Mooseman zei:

Ik zie toch veel ondernemers/vrije beroepen die dit willen omdat dit in hun ogen de meest bruikbare/betrouwbare/acceptabele supercar is.   Het is 'een Porsche', in de ogen van vele mensen, dus wel een chique en dure auto, maar 'die mens werkt wel heel hard en doet dat goed, dus is het nog aanvaardbaar'.  Weten zij hoeveel een Porsche kost, en hoeveel een Turbo dan meer kost ?

Vennoot rijdt ook opnieuw Porsche, en heeft geen Turbo gekocht omdat die veel te opvallend is in zijn ogen. Cabrio vindt hij tussen de 2 en in Heule gaat hij er nooit mee open rijden zegt hij😁

20231016_093240.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Alexanderr zei:

 

Ik vind dit hele vreemde reacties eigenlijk. Voor mij is een Turbo S een absolute alleskunner. Comfortabel, stil, bloedsnel, potent in vuil weer maar evengoed op circuit of op een recht stuk. 4x4 maar achterwiel georiënteerd als je dat wenst. Goeie betrokkenheid bij alles … Als je éénmaal met een Turbo S gereden hebt ben je gezien vind ik. Er is gewoon niks beter.

Wat ik wel snap is dat je zegt dat het geen absolute driver’s car is - maar die auto pretendeert dat ook niet. Het is een geweldig compromis tussen alles wat een auto zou moeten kunnen. Ik kan er mijn grootmoeder van 90 mee s morgens naar de bakker laten rijden, s middags in de gietende regen comfortabel mee naar Spa cruisen en dan in de namiddag knallen op circuit en alles en iedereen afdrogen. Er is geen enkele andere auto waarmee je dat kunt doen, en dat is de reden tot het succes. 

Daarnaast is het een auto die relatief low profile is. Iedereen hier weet wat het is en wat het kost, maar Jan, Pier en Pol weten dat niet en zien t verschil niet met de Carrera 2 van 120.000 EUR van hun buurman. 
 

Voor mij: wát een auto. Ik zou een Cabrio nemen, dan heb je echt alles wat een auto is.

IMG_3400.jpeg

IMG_3401.jpeg

Met een mooi plaatje er op 😍

image.thumb.jpeg.4bd0e18d554849bacb7a9c64e4862084.jpeg

  • Vind ik leuk 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Fr79 zei:

"De koper is een individualist, een hard werkende ondernemer die zich wil onderscheiden van de massa."

Of zoiets...

Ne Jan Fabre van den aldi dus 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Is er hier iemand dat voor Porsche werkt? Of iemand met veel ervaring van herstellen van Porsche's? 

Ik zou een herstel kost willen weten van een beschadigde Porsche 996 Cup.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Bjorno zei:

Is er hier iemand dat voor Porsche werkt? Of iemand met veel ervaring van herstellen van Porsche's? 

Ik zou een herstel kost willen weten van een beschadigde Porsche 996 Cup.

Welke regio ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid