Ga naar inhoud

Porsche lovers


Daann

Aanbevolen berichten

"This example has been serviced solely by Porsche main dealers throughout its entire life as well"

LOL

t spel is nog geen jaar oud, er zal nogal wat aan "geserviced" zijn ....

Ik versta het toch niet. Je gaat dan zo ver in custom speccen van een auto, en met 2000km op de teller zet je dat spel dan te koop ... en vraag je er 300K dollar voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, ir_fuel said:

Ik versta het toch niet. Je gaat dan zo ver in custom speccen van een auto, en met 2000km op de teller zet je dat spel dan te koop ... en vraag je er 300K dollar voor.

#murica #capitalism

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Soul zei:

IZtq0e0.jpg

Je komt op instagram al veel pts tegen.. toch een ferme wagen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Zojuist, BMWMB zei:

Veel mooier wordt een 991.2 GT3 Touring niet... 

spacer.png

https://stimpfig.de/angebot/fahrzeug/707

Klopt. Sinds die in m'n Parkplatz staat, kijk ik quasi dagelijks naar die foto's. Amai wat een kar. ❤️
Makkelijk dubbel zo mooi als een 992, if you ask me. (Zeker 't interieur.)

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

image
image
image

Porsche 932, 1991

Porsche 932, 1991, door Italdesign. Porsche had in de jaren tachtig een sportsedan overwogen, met als hoogtepunt de 989, die nooit verder kwam dan het prototypestadium. Ulrich Bez van Porsche gaf ook opdracht voor een aantal alternatieve onderzoeken, waaronder dit voorstel van Giorgetto Giugiaro, maar door de financiële crisis van begin jaren negentig werd het Porsche sedan-project geannuleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Soul zei:
image
image
image

Porsche 932, 1991

Porsche 932, 1991, door Italdesign. Porsche had in de jaren tachtig een sportsedan overwogen, met als hoogtepunt de 989, die nooit verder kwam dan het prototypestadium. Ulrich Bez van Porsche gaf ook opdracht voor een aantal alternatieve onderzoeken, waaronder dit voorstel van Giorgetto Giugiaro, maar door de financiële crisis van begin jaren negentig werd het Porsche sedan-project geannuleerd.

precies ook maar goed dat diet niet is doorgegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwe Porsche Macan komt eraan – met een verfijnd design

Porsche presenteert aanstaande donderdag de nieuwe, volledig elektrische Macan. De onthulling van de tweede generatie van de succesvolle SUV in Singapore is live te volgen via de Porsche Newsroom.

De wereldpremière van de nieuwe volledig elektrische Macan wordt donderdag 25 januari live uitgezonden en is te volgen via de internationale newsroom van Porsche. Het evenement wordt vanaf 12.30 gestreamd vanuit Singapore via: https://newsroom.porsche.com/en/2024/products/porsche-macan-world-premiere-singapore-34975.html

https://www.audiblog.nl/2024/01/de-nieuwe-porsche-macan-komt-eraan-met-een-verfijnd-design/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid