ir_fuel 58.289 Geplaatst: 8 juni 2013 Geplaatst: 8 juni 2013 Niks tegen ne groene gt3 he Maar met die groene wielen en die rode accenten, wa ne kleurboek ... Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 8 juni 2013 Geplaatst: 8 juni 2013 Hadden idd zwarte velgen moeten zijn. Quote
Carlito 6.297 Geplaatst: 8 juni 2013 Geplaatst: 8 juni 2013 Net met iemand gaan praten over een mogelijke restauratie die ik voor hem mag doen, kerel had een rode 356 speedster naast een rode 964 spedster staan. Zo prachtig om die naast elkaar te zien staan in een aparte, losse garage. Als iemand 1 van de 3 rode 997 speedsters te koop zoet komen mag hij iets laten weten aan mij altijd 1 Quote
William Blake 2.844 Geplaatst: 10 juni 2013 Geplaatst: 10 juni 2013 http://www.9tro.com/features/tuned-cars/ruf-3800-s-destinys-child Quote
jayv 40 Geplaatst: 11 juni 2013 Geplaatst: 11 juni 2013 Jammer dat die Winter driving experience zo duur is, moet geweldig zijn. Quote
toere 16.936 Geplaatst: 11 juni 2013 Geplaatst: 11 juni 2013 Vriend van mij heeft zich een paar weken geleden een oude 911 gekocht, wel Targa bwj 1983 Wel veel geld betaald vind ik(22k) maar blijkbaar is er de laatste jaren veel aan in orde gebracht die de prijs zou rechtvaardigen. Woensdag of donderdag ga ik er eens een uitgebreide testrit mee doen ... ben benieuwd Zal hier eens een foto posten dan . Quote
Naish 9.570 Geplaatst: 11 juni 2013 Geplaatst: 11 juni 2013 Laat me zeker je bevinding weten... Een targa zou ik nog overwegen voor mijn project ook, maar dan is het authentieke er wel volledig af. 22K lijkt me wel de prijs die ze nu ongeveer gaan. Kom er ook veel tegen van die prijs, maar die zijn dan ook meestal wel in orde en zonde om de slijpschijf erin te zetten voor mijn project. Quote
toere 16.936 Geplaatst: 11 juni 2013 Geplaatst: 11 juni 2013 Laat me zeker je bevinding weten... Een targa zou ik nog overwegen voor mijn project ook, maar dan is het authentieke er wel volledig af. 22K lijkt me wel de prijs die ze nu ongeveer gaan. Kom er ook veel tegen van die prijs, maar die zijn dan ook meestal wel in orde en zonde om de slijpschijf erin te zetten voor mijn project. Heb hem wel al gezien en is in zeer knappe staat ... had dit niet verwacht van eentje die 30 jaar oud is. Quote
jayv 40 Geplaatst: 11 juni 2013 Geplaatst: 11 juni 2013 Het spijtige aan die oudere karren is dat die zo diefstalgevoelig zijn, anders zou ik zoiets ook wel zien zitten: Quote
Naish 9.570 Geplaatst: 11 juni 2013 Geplaatst: 11 juni 2013 Goeie basis voor mijn project!!! Ander voorvleugels, ander voorbumper, ander motorkap met centrale under hood vuldop, andere achterbumper en eventueel extra flares voor de achterwielen... Voordeel is dat de ductail er al is en ik die niet meer moet vervangen... Ah ja, en dan pinkers weg achter voorwiel, spiegels eraf en gaten dicht, andere rooster in motorkap... Dan natuurlijk in een deftig kleur zetten! Technisch niet te zien op de foto's, maar wel sowieso andere uitlaat met dubbele centrale uitlaat en andere velgen!!! Dan interieur aanpakken Quote
toere 16.936 Geplaatst: 11 juni 2013 Geplaatst: 11 juni 2013 Goeie basis voor mijn project!!! Ander voorvleugels, ander voorbumper, ander motorkap met centrale under hood vuldop, andere achterbumper en eventueel extra flares voor de achterwielen... Voordeel is dat de ductail er al is en ik die niet meer moet vervangen... Ah ja, en dan pinkers weg achter voorwiel, spiegels eraf en gaten dicht, andere rooster in motorkap... Dan natuurlijk in een deftig kleur zetten! Technisch niet te zien op de foto's, maar wel sowieso andere uitlaat met dubbele centrale uitlaat en andere velgen!!! Dan interieur aanpakken Toevallig niet thuis woensdagnamiddag? Zal er een tijdje mee op toer zijn ( of donderdagnamiddag als het woensdag teveel regent) Quote
Naish 9.570 Geplaatst: 11 juni 2013 Geplaatst: 11 juni 2013 @@toere Wat versta je onder woensdagnamiddag??? Ik kan wel tegen de late namiddag thuis zijn of de donderdag hoor... Alleen is de woensdag het tijdsframe wel klein, want mijn madam moet om 18u alweer weg en dan moet ik thuis zijn met de kinderen, tenzij we die meepakken Quote
toere 16.936 Geplaatst: 12 juni 2013 Geplaatst: 12 juni 2013 @@toere Wat versta je onder woensdagnamiddag??? Ik kan wel tegen de late namiddag thuis zijn of de donderdag hoor... Alleen is de woensdag het tijdsframe wel klein, want mijn madam moet om 18u alweer weg en dan moet ik thuis zijn met de kinderen, tenzij we die meepakken @@Naish Zal eerder kort in de namiddag zijn(morgen) want moet nog naar het ziekenhuis in Gent met een vriend van mij vandaag. Quote
Naish 9.570 Geplaatst: 12 juni 2013 Geplaatst: 12 juni 2013 No problem! Merci om het eventueel te proberen! Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 12 juni 2013 Geplaatst: 12 juni 2013 Jammer dat die Winter driving experience zo duur is, moet geweldig zijn. Ik kan het u echt aanraden anders. t is zoiets dat ge nekeer moet gedaan hebben vind ik. En met de nodige man-maths valt die prijs echt wel mee! Quote
toere 16.936 Geplaatst: 12 juni 2013 Geplaatst: 12 juni 2013 No problem! Merci om het eventueel te proberen! Zal wel nog eens passen dat ik ermee op baan ga zijn hoor, laat het dan wel weten Quote
Matteus 510 Geplaatst: 12 juni 2013 Geplaatst: 12 juni 2013 Ik hoop dat het niet voor dit ding is dat uwe kameraad 22k uitgegeven heeft ... Was het ook aan't denken... Quote
Naish 9.570 Geplaatst: 12 juni 2013 Geplaatst: 12 juni 2013 Daarvoor zou ik dat ook idd niet geven... Dit heb je ook voor 22K: http://www.beau-car.com/classic-car/porsche-911-sc Quote
Naish 9.570 Geplaatst: 12 juni 2013 Geplaatst: 12 juni 2013 @@Alexanderr of @@Matteus als jullie koopjes weten staan, laat maar komen! En zoals gezegd zijn er heel wat delen die geen belang hebben... Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 12 juni 2013 Geplaatst: 12 juni 2013 Ik hoop dat het niet voor dit ding is dat uwe kameraad 22k uitgegeven heeft ... Dat was ook het eerste wat ik dacht 1 Quote
toere 16.936 Geplaatst: 12 juni 2013 Geplaatst: 12 juni 2013 Ik hoop dat het niet voor dit ding is dat uwe kameraad 22k uitgegeven heeft ... @@Alexanderr Jawel, ik vind het ook zeer veel geld voor zo een "oude Porsche" maar de verkoper heeft verteld dat als hij die morgen te koop zet op het net hij er gemakkelijk 25k kan voor vragen Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.