Ga naar inhoud

Porsche lovers


Daann

Aanbevolen berichten

Zojuist, Simoni zei:

Verrassend geslaagd! 

Yes!

Ik zou het graag overdoen maar durf niet goed - als ik die foto’s zie ben ik nochtans geneigd om het wederom te kiezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-3-2019 om 22:53, Alexanderr zei:

Yes!

Ik zou het graag overdoen maar durf niet goed - als ik die foto’s zie ben ik nochtans geneigd om het wederom te kiezen

Ja gij. Remklauwen mogen gerust in een ander kleur wel :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonder te beweren ervaring te hebben op dit vlak maar: Hoe die 991 daar komt door gevlogen, lijkt me nu toch niet het toonbeeld van veiligheid of etiquette op een trackday.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In vergelijking met een paar rondjes touristenfahrten waar de fils de papas en beunhazen in combinatie met de ringtaxi rond je oren vliegen lijkt me dat weinig voorstellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, CHARLE5 zei:

Zonder te beweren ervaring te hebben op dit vlak maar: Hoe die 991 daar komt door gevlogen, lijkt me nu toch niet het toonbeeld van veiligheid of etiquette op een trackday.

 

tijdens de briefing zijn ze nogal kordaat, die engelse organisatoren. maar ingrijpen doen ze alleen als er klachten worden gerapporteerd (door de andere deelnemers). heb het vorige week nog meegemaakt. geen inhaalacties in remzones en bochten. alleen inhalen langs links, waarbij het langzamere voertuig moet opschuiven naar rechts. een paar kwieten dachten daar anders over en als ge dan niet gaat reclameren (wat ik niet gedaan heb), wordt er niet ingegrepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minutes ago, #166 said:

tijdens de briefing zijn ze nogal kordaat, die engelse organisatoren. maar ingrijpen doen ze alleen als er klachten worden gerapporteerd (door de andere deelnemers). heb het vorige week nog meegemaakt. geen inhaalacties in remzones en bochten. alleen inhalen langs links, waarbij het langzamere voertuig moet opschuiven naar rechts. een paar kwieten dachten daar anders over en als ge dan niet gaat reclameren (wat ik niet gedaan heb), wordt er niet ingegrepen.

+1, veel pk's geven u precies het recht alles te negeren kwa regeltjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Iemand enig idee welke wagen dit is. Het ziet er precies een photoshop uit van 356 gemengd met een andere auto?

 

aangepast door Stabilo Boss
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13/3/2019 om 12:50, tuscani zei:

het is een modeverschijnsel, en zou het zelf niet doen, maar zonder spoiler ziet zo'n rs er in een speciaal kleurtje best ook wel agressief uit.

bx87oamhgkd21.jpg

 

Spaart u in elk geval een hoop geld aan bandenzwart uit! 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Stabilo Boss said:

Iemand enig idee welke wagen dit is. Het ziet er precies een photoshop uit van 356 gemengd met een andere auto?

 

 

Lijkt me die rode 1949 Gmund coupe te zijn die gephotoshopt werd. 

356 Chassis 045

https://www.excellence-mag.com/issues/203/articles/pure-joy-356-2-045?page=2#.XK4_RLqxUlQ

 

 

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid