Ga naar inhoud

Porsche lovers


Daann

Aanbevolen berichten

Ik vind het vet. Niet de mooiste auto ooit, maar 'because racecar' kunnen we daar doorheen zien. Als je dan kijkt naar de ///Motorsport snuitmobiel, dan zie je wie zijn huiswerk wel goed doet imo.

Misschien wel iets TE qua functies en settings, in dat opzicht ben ik meer een Lotus man -> keep it simple.

Al bij al wel super indrukwekkend. Voelt een beetje aan als een "we gaan nog een laatste keer zot doen" auto, al hoop ik dat ik mis ben.

Wat een fantastisch merk eigenlijk :inlove: engineering die nog eens naar buiten mag komen, ipv al de lifestyle bullshit.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ir_fuel zei:

En een hoop prullen die je op geen enkele racewagen mag steken (actieve aero, dynamisch instelbare demping ...)

Tis dan ook geen echte race wagen , maar een tracktool waar je ook met op de openbare weg mag ,

En de dingen die je "prullen " noemt , noem ik technische kennis van de ingenieurs ,

Om het even te verduidelijken aston steekt een mercedes motor in het voor onder en noemt het evolutie en vraagt een hoop geld meer voor veel minder eigenlijk voor iets dat ze op een ander gewoon gaan lenen 

Maar misschien zie ik het als vrouw verkeerd

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 'gewone' stoelen zijn ook heel goede sportstoelen, die al heel veel steun bieden, met instelbare flanken voor zowel rug als zit, en die veel comfortabeler zitten voor langere ritten, en waar je veel gemakkelijker kan in- en uitstappen. Zeker in zo'n Spyder begrijp ik dat helemaal, want de meeste mensen kopen dit om te genieten van heerlijke ritten in de vrije tijd, en niet om constant op het circuit te liggen jagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 hours ago, D Squaloid said:

Wat zou jij pakken?

Het valt gewoon op dat de laatste 4 jaar 99% van de PTS groen is. "Individueel" maar duidelijk ook trend gestuurd.

De vraag stelt zich niet dus ik moet er niet over nadenken. Ik moet hier al lang genoeg nadenken over de PTS van mijn sigaar :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou daar gewoon geen PTS op pakken trouwens. Ik zie de meerwaarde niet. Ik zou zelfs geen kleur pakken denk ik. Al eens gezien hoe dat er basis uitziet in het wit?

image.jpeg

 

Moet het nog meer zijn?

 

Racing yellow is ook knap

image.jpeg

 

Trouwens, PTS op die bak moet 15k kosten :lolz:

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ik zou daar gewoon geen PTS op pakken trouwens. Ik zie de meerwaarde niet. Ik zou zelfs geen kleur pakken denk ik. Al eens gezien hoe dat er basis uitziet in het wit?

image.jpeg

 

Moet het nog meer zijn?

 

Racing yellow is ook knap

image.jpeg

 

Trouwens, PTS op die bak moet 15k kosten :lolz:

Gisteren postte AP deze op instagram. Perfect. 
 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid