Ga naar inhoud

Porsche lovers


Daann

Aanbevolen berichten

Is het mijn gedacht, of verouderen de interieurs van begin de jaren 2000 slechter dan die erna of ervoor qua design?

Ik keek onlangs nog es naar een video over de Carrera GT, en zat te bedenken dat, hoewel dit altijd één van mijn droomwagen was, ik zou twijfelen er één te kopen had ik er het geld voor gezien het design binnenin me verouderd / goedkoop overkomt.

Hetzelfde zie je aan de 996, maar ook bij Mercedes en BMW vind ik het design van de W220, W203, E60, etc het minst goed verouderen. De klassiekere E38, E39, E46, W124, W210 komen vandaag een stuk minder goedkoop over. 

Just a thought.

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, The Swede zei:

Is het mijn gedacht, of verouderen de interieurs van begin de jaren 2000 slechter dan die erna of ervoor qua design?

Ik keek onlangs nog es naar een video over de Carrera GT, en zat te bedenken dat, hoewel dit altijd één van mijn droomwagen was, ik zou twijfelen er één te kopen had ik er het geld voor gezien het design binnenin me verouderd / goedkoop overkomt.

Hetzelfde zie je aan de 996, maar ook bij Mercedes en BMW vind ik het design van de W220, W203, E60, etc het minst goed verouderen. De klassiekere E38, E39, E46, W124, W210 komen vandaag een stuk minder goedkoop over. 

Just a thought.

CGT is nu toch net een voorbeeld van een interieur dat waardig veroudert?

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je deze foto bekijkt, is het redelijk. Het stuur design en de tellerpartij, vind ik er persoonlijk goedkoop uitzien. 😕  

't Is maar algemeen een gedacht. Vraag de meningen hier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De CGT is over de hele lijn een tijdloos meesterwerk imo. De 996 vind ik atm ook een mooie balans van jong en oud. De 997 vind ik slechter verouderen. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24/10/2022 om 13:00, Jules_W zei:

De CGT is over de hele lijn een tijdloos meesterwerk imo. De 996 vind ik atm ook een mooie balans van jong en oud. De 997 vind ik slechter verouderen. 

Die neus blijft 🤢

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid