Ga naar inhoud

Porsche lovers


Daann

Aanbevolen berichten

4 uren geleden, PieterA zei:

De betere terrasdecoratie:

"Vlaming parkeert peperdure Porsche op achtste verdieping van flatgebouw"

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20221116_97824195?utm_source=google

Is een plastieken replica zonder inhoud, die ook al effe in zijn showroom stond. Qua stunt kan het wel tellen. 😄

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als conversation piece kan dat wel tellen, maar dan in een living of mancave, op een terras vind ik dat wat bizar. Waar moet je dan nog naartoe met je buxussen

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, BMWMB zei:

Is een plastieken replica zonder inhoud, die ook al effe in zijn showroom stond. Qua stunt kan het wel tellen. 😄

Dacht het al aan het wiebelen te zien op die transportplateaus. Ook voor de belasting op het terras zal zo'n plastieken beter zijn. De onderbuur zal 'em dankbaar zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, BMWMB zei:

Groen, meest gekozen PTS kleur op een 992 denk ik.

Dit is toch een heel mooi groen. Een iets langer gespoten Aventurine (meer verf en kleur) lijkt het wel.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minutes ago, Redfive said:

Dacht het al aan het wiebelen te zien op die transportplateaus. Ook voor de belasting op het terras zal zo'n plastieken beter zijn. De onderbuur zal 'em dankbaar zijn.

Ik zat daar ook aan te denken.

Langs de andere kant, wat weegt een gevulde jacuzzi?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ir_fuel zei:

Ik zat daar ook aan te denken.

Langs de andere kant, wat weegt een gevulde jacuzzi?

Volgens een snelle blik op het net toch snel min 750kg. Ter info onze Duqueine LMP3 weegt 960kg dus denk zelfs dat een echte geen probleem zou moeten zijn op een deftig terras

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, abtler said:

Volgens een snelle blik op het net toch snel min 750kg. Ter info onze Duqueine LMP3 weegt 960kg ...

En als die auto op een platform staat heb je wel een lagere puntbelasting natuurlijk.

Een LMP3 is zwaarder dan een LMP1. Scheelt bijna 100kg.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Redfive zei:

Dit is toch een heel mooi groen. Een iets langer gespoten Aventurine (meer verf en kleur) lijkt het wel.

idd, Aventurin vind ik ook niet groen genoeg. Soms moet je goed kijken om het verschil met Agaatgrijs te zien.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Redfive zei:

Dacht het al aan het wiebelen te zien op die transportplateaus. Ook voor de belasting op het terras zal zo'n plastieken beter zijn. De onderbuur zal 'em dankbaar zijn.

In het nieuws sprak hij van 200kg en dat er geen motor en andere dingen in zit😃

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Niko80 zei:

@The Swede kom jong tis de moment.

?? 🤔

Er staat een 911 te koop... dus ik dat zal mij wel interesseren?

Misschien nog es herhalen:

1. als ik buiten Zwitserland koop, is dat enkel omdat de wagen in Zwitserland moeilijk vindbaar zou zijn in redelijke spec/prijs. => import zou ik enkel voor een GT3 doen.

2. Import moet je een wagen vinden met BTW aftrekbaar. Anders heb je hem twee keer aan uwe rekker bij import. 

3. Ik wil een achterbank. 

Dit is geen GT3, er staat zelfs geen achterbank in en het is geen BTW wagen.
Voor deze is gelijk welke tweedehandse (of, aan deze prijs zelfs nieuwe !) 911 een alternatief. Zonder dat ik ambras heb met achterbank monteren en import te moeten doen.

Als je echter een handgeschakelde 911 GT3 (ideaal 992) tegen het lijf loopt die een BTW wagen is en niet overprijsd staat (en niet groen of geel is), roep me dan nog es 😉 

En reden waarom ik een GT3 overweeg (waar ik dan een achterbank zou moeten laten inzetten en misschien zou moeten importeren), is omdat ik die 3.0 turbo weinig karakter hebben vind. Het rijplezier van de vroegere atmo's is weg.   

Link naar reactie
Delen op andere sites

En is goed getest om over vluchtheuvels te gaan zonder veel vertraging.

Kopeke!!!

(als dat altijd dezelfde chauffeur is die daarmee rondrijdt voor de testritten, dan zou ik die kar nooit kopen :D)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid