Ga naar inhoud

Porsche lovers


Daann

Aanbevolen berichten

Kost precies geen geld zo een GT3 RS😜

Moet wel zalig zijn dagelijks zo een auto's een wreefke geven😃

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22/3/2024 om 21:32, Fastflupke zei:

Knappe spec … maar dan liever in de 981 😎

Jullie zeggen dat altijd, maar waarom? Het enige dat beter is het motorgeluid, maar dat is bij een 718 gemakkelijk op te lissen met een andere uitlaat. Voor de rest vind ik het een nieuwere, mooiere en betere auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, BMWMB zei:

Jullie zeggen dat altijd, maar waarom? Het enige dat beter is het motorgeluid, maar dat is bij een 718 gemakkelijk op te lissen met een andere uitlaat. Voor de rest vind ik het een nieuwere, mooiere en betere auto.

718 Cayman bv rijdt echt super leuk😍

 

Als je er genoeg van kan genieten natuurlijk😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24/3/2024 om 09:12, BMWMB zei:

Jullie zeggen dat altijd, maar waarom? Het enige dat beter is het motorgeluid, maar dat is bij een 718 gemakkelijk op te lissen met een andere uitlaat. Voor de rest vind ik het een nieuwere, mooiere en betere auto.

De 718 (982) Spyder heeft nochtans ook de 4.0 6-cylinder, buiten in China daar is die met de 2.0 ook beschikbaar voor taks redenen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24/3/2024 om 09:35, toere zei:

718 Cayman bv rijdt echt super leuk😍

 

Als je er genoeg van kan genieten natuurlijk😁

Gisteren rondrit gedaan met de mijne samen met de Porsche Club Tielt van Wingene naar Oostende en terug. Heerlijk😍 Stevig doorgereden in het keilzog van een Cayman R en dan een 718 Spyder. Bij de R moest ik meer duwen nog dan de Sypder om bij te houden😄  Verbuik 14-15l.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 3/24/2024 at 9:12 AM, BMWMB said:

Jullie zeggen dat altijd, maar waarom? Het enige dat beter is het motorgeluid, maar dat is bij een 718 gemakkelijk op te lissen met een andere uitlaat. 

Omdat je aan een 981 niet moet beginnen foefelen.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Mvl zei:

Stevig doorgereden in het keilzog van een Cayman R en dan een 718 Spyder.

Welke R was dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, PieterA zei:

Welke R was dat?

Dat typisch Peridot groen voor de R. Had een rolkooi en nr plaat houder, Turn Petrol into Music.

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Mvl zei:

Dat typisch Peridot groen voor de R. Had een rolkooi en nr plaat houder, Turn Petrol into Music.

Foto?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Smaken zullen altijd verschillen… gelukkig maar 😎

de 981 biedt mij momenteel de beste “beleving” en dit na een 718 GTS, Cayman R, en 987 Spyder …

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28/3/2024 om 18:05, Mvl zei:

Deze 😉

IMG_0049.jpeg

Grappig dat de boxster groter staat dan de 964. Hoe dat toch allemaal evolueert. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28/3/2024 om 18:05, Mvl zei:

Deze 😉

IMG_0049.jpeg

Had ik nog niet eerder gezien. Volgens de nummerplaat origineel een witte en lijkt me ook meer fluogroen dan peridot. Opvallende wrap in ieder geval 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

800_designprocesvanstyleporsche-9.jpg?w=

Het beste van twee werelden: het hybride designproces van Style Porsche

Innovatieve software ondersteunt Style Porsche bij het ontwerpproces. Maar ondanks de digitalisering hecht de designafdeling van de sportwagenfabrikant nog steeds veel waarde aan de ontwerpkwaliteit van klassieke schetsen en uitgebreide kleimodellen.

https://www.audiblog.nl/2024/03/het-beste-van-twee-werelden-het-hybride-designproces-van-style-porsche/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren deze gespot aan de Ring, was echt af imo 👌

Enkel de lak was zo in orange peel gespoten, eigenlijk best wel schandalig om je blauw te betalen voor een PTS kleurtje en dat zo geleverd te krijgen 🤔

20240331_162030.thumb.jpg.56886ac047b5e1da02e24a53b7813831.jpg

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30/3/2024 om 10:27, PieterA zei:

Had ik nog niet eerder gezien. Volgens de nummerplaat origineel een witte en lijkt me ook meer fluogroen dan peridot. Opvallende wrap in ieder geval 😅

Was idd origineel wit meen ik me te herinneren. 

55 minuten geleden, Greg zei:

Gisteren deze gespot aan de Ring, was echt af imo 👌

Enkel de lak was zo in orange peel gespoten, eigenlijk best wel schandalig om je blauw te betalen voor een PTS kleurtje en dat zo geleverd te krijgen 🤔

20240331_162030.thumb.jpg.56886ac047b5e1da02e24a53b7813831.jpg

Die orange peel kan ook door de PPF/XPEL komen 🙂 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid