Ga naar inhoud

AMG lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

Op 22/4/2021 om 08:02, Carlito zei:

Hmm, klinkt niet bekend hier

Bizar. Het vreemde is dat ie het ook niet altijd doet.
Gisteren twee ritten gedaan en bij de eerste deed hij het constant, bij de tweede niet meer.

Boite herprogrammeren? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10/4/2021 om 07:35, Lefty zei:

Ik vraag me dan altijd af waarom een zeer kleine constructeur als Alpina er wel in slaagt een fijn compromis te kunnen maken, of gaat mijn vergelijking niet op?

Mja, dat is gewoon een verschil in filosofie denk ik?

Elke AMG wil toch wat kunnen uitpakken met 'track-performance' ? Een ALPINA heeft dat nooit.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Maxime S zei:

Mja, dat is gewoon een verschil in filosofie denk ik?

Elke AMG wil toch wat kunnen uitpakken met 'track-performance' ? Een ALPINA heeft dat nooit.
 

Behalve de XB7. :D  De eerste video's daarvan van Alpina zelf waren van op circuit. :lol: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben niet van de sportauto's, maar heerlijk om te zien dit. Dat ordinaire interieur met ordinaire sleutel en ster op de voorzijde, in combinatie met die overdreven complexe procedures voor de rest :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Heerlijke spec! Die dingen zijn zo snel…
 

Ik ben recent met eentje gaan testen en was heel positief verrast! Op gebied van power is dat superieur tov een GT3 (RS). Ook het sturen was veel beter dan ik verwacht had, de ophanging is zeer goed en de optionele kuipen van het trackpack zijn zalig!
  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Capitol zei:


Ik ben recent met eentje gaan testen en was heel positief verrast! Op gebied van power is dat superieur tov een GT3 (RS). Ook het sturen was veel beter dan ik verwacht had, de ophanging is zeer goed en de optionele kuipen van het trackpack zijn zalig!

En een topboite

De Pro is nog beter qua chassis, laat staan de Black Series, maar met die laatste amper 10 km gereden dus echt deftige vergelijking maken is moeilijk 

Track pack is must, standaard Performance seats zitten minder

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Pro is inderdaad nog een stapje hoger, nog scherper, nog meer een samenhangend geheel en toch vond ik die niet te hard. De blote is inderdaad zeer goed, daarvan was ik heel positief van verschoten. Je voelt echt niets van het schakelen, zelfs niet in de meest sportieve stand en ondertussen blijft dat spel maar doortrekken, absurd snel.

De kuipstoelen van het trackpack vond ik zelfs comfortabeler dan de 918 kuipen van Porsche.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Capitol zei:

De Pro is inderdaad nog een stapje hoger, nog scherper, nog meer een samenhangend geheel en toch vond ik die niet te hard. De blote is inderdaad zeer goed, daarvan was ik heel positief van verschoten. Je voelt echt niets van het schakelen, zelfs niet in de meest sportieve stand en ondertussen blijft dat spel maar doortrekken, absurd snel.

De kuipstoelen van het trackpack vond ik zelfs comfortabeler dan de 918 kuipen van Porsche.

Heb een GT S back to back gereden met de GT Black S, en die laatste was significant comfortabeler

hoe beter de ophanging…

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plaatsen om een AMG GT Black Series te zien passeren

  • Nordschleife

  • Knokke 

  • Monaco

  • Eindhout centrum op ne zondagmiddag

 

 

IMG_20210606_173823763.jpg

  • Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, William Blake zei:

Ze beginnen te komen :)

 

Van looks vind ik een GT-R plenty, maar als autonerd kan je niet anders dan in awe staan van zo'n kar hoho... En pakt niet op foto uiteraard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Van looks vind ik een GT-R plenty, maar als autonerd kan je niet anders dan in awe staan van zo'n kar hoho... En pakt niet op foto uiteraard.

Precies. In het echt wel machtige machine. Sound valt ook veel beter mee irl. Maar kan wel beter…

Dat gezegd zijnde, preFL GT R (geen streepje😜) is waanzinnig qua beleving, op de straat… beter dan de BS

Benieuwd naar de sport auto review binnenkort 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid