Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb gisteren een 991.2 in test gekregen zal straks eens een klein verslagje posten.

Check this already:

8a6195a47486bcd846a0b22035b60fd6.jpg

Wat een lomp geval en inderdaad 'verkeerd'. 

Geplaatst:

Ik kijk er al naar uit.

Misschien beter niet want het zou kunnen dat sommige leden dan vinden dat je wil laten zien dat je kan rijden enzo van die zaken. Waarom nog de moeite doen om vanuit passie iets te schrijven .

Ok nu pis ik wel azijn maar er is iets van . :)

Geplaatst:

Misschien beter niet want het zou kunnen dat sommige leden dan vinden dat je wil laten zien dat je kan rijden enzo van die zaken. Waarom nog de moeite doen om vanuit passie iets te schrijven .

Ok nu pis ik wel azijn maar er is iets van . :)

Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat dit komt van een mannetje van 14 jaar :D zet u daar eens over, ik ben mee benieuwd hoe je t vond!

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Is juist maar lag op de lever dan moet ge eens kotsen, komt er aan. 

Gast wooter
Geplaatst:

Misschien moet ik nog eens ergens een ritje in een 911 cabrio versieren nadat de M2 geleverd is, kwestie van de dame des huizes toch eens te overtuigen.

Geplaatst:
Dat de 991.2 een dijk van een auto is, dan twijfel ik geen seconde aan. 

Dat de turbomotor een ander karakter heeft dan de atmosferische, dat is ook logisch. Ik rijd nu elke dag met een C450 3.0 V6 biturbo, die ook loeihard gaat, en voor dagelijks gebruik, door het hoge koppel, zeer aangenaam te rijden is.

Voor mij is de GTS een vrijetijdsauto, privé gekocht, dus het fiscale is voor mij van veel minder belang. Ook heb ik geen PDK, dus dat omgekeerd schakelrooster is niet van toepassing bij mij. Daarom dat er geen haar op mijn hoofd is dat overweegt om mijn heerlijk klinkende, manuele GTS in te ruilen voor zo'n .2.

Ik las ook met veel aandacht uw mening over het verschil tussen de kuipjes en de sporstoelen. Ik zou eens met die van u moeten komen rijden om het verschil te voelen, want ik vind mijn stoelen gewoon super. Denk er ook aan dat de Alcantara zitvlakken meehelpen voor een betere grip in de stoel, want op leder ga je sneller schuiven.

Geplaatst:

Vandaag op de loop achter een 991.2 carrera met sportuitlaat gereden, de bestuurder was aan het testrijden blijkbaar, geluid is toch een dikke tegenvaller. Ik denk dat de nieuwe boxster beter klinkt.

Geplaatst:

Ik kan de FL wel smaken maar de 991 mk1 GTS blijf ik wel het van het vinden. 

Zo'n Carrera S met turbo, valt zoiets makkelijk te tunen tot Turbo specs (in combinatie met andere aanpassingen)? Ik ben benieuwd wat ze in Amerika gaan doen. 

Geplaatst:

Ik las ook met veel aandacht uw mening over het verschil tussen de kuipjes en de sporstoelen. Ik zou eens met die van u moeten komen rijden om het verschil te voelen, want ik vind mijn stoelen gewoon super. Denk er ook aan dat de Alcantara zitvlakken meehelpen voor een betere grip in de stoel, want op leder ga je sneller schuiven.

er is gewoon geen vergelijk. Kuipen uber alles :)

Geplaatst:

@@Alexanderr kan je je vinden in de test? 

Nee heb het helemaal gelezen maar mezelf nergens gevonden

Geplaatst:

Serieus nu; absoluut!

PDCC raad ik altijd af omdat het voor mij de sensatie wegneemt. Er mag wat beweging in zitten, anders wordt het op den duur te steriel, te makkelijk, te playstation zoals je zegt.

Sound: akkoord

Zetels: akkoord

Emotie: akkoord

en toch, zoals je zegt, is het een verdomd goeie auto en is hij inderdaad beter dan een 991-1 ...

Geplaatst:

Wat denk je over de 4 wiel sturing ?

Dat verschil in gevoel bij de PDK enig idee waar dat aan ligt ?

Btw : na exact 1 jaar bezit staat er 31.000 km op de GTS says it all

Geplaatst:

PDCC raad ik altijd af omdat het voor mij de sensatie wegneemt. Er mag wat beweging in zitten, anders wordt het op den duur te steriel, te makkelijk, te playstation zoals je zegt.

N00b vraag, zit je dan niet met een te slappe vering als je eens sportiever wil rijden? Of is ze dan niet altijd veel te hard?

Geplaatst:

PDCC zet je aan of af he. Vrije keuze. 

Voelde zeker niet te hard aan, slappe vering als je sportiever wil rijden zou ik niet zeggen, integendeel gewoon iets strakker in het vel

Geplaatst:

Ah dacht dat dit een betalende optie was zoals bij BMW & Audi.

Geplaatst:

Ja is een betalende optie ! Maar je hebt met een "knopje" de keuze dit in of uit te schakelen. 

Geplaatst:

Volgens mij zijn Jokke_Vlo en dragonfly wat naast elkaar aan het praten.

Alexanderr raadt af om de optie PDCC te nemen (zo interpreteer ik het toch :D).

PDCC raad ik altijd af omdat het voor mij de sensatie wegneemt.  ...

dragonfly vraagt zich af of je zonder die optie dan niet met een te slappe vering zit als je sportief wil rijden.

N00b vraag, zit je dan niet met een te slappe vering als je eens sportiever wil rijden? Of is ze dan niet altijd veel te hard?

En dan begint de verwarring ...

PDCC zet je aan of af he. Vrije keuze. 

Ah dacht dat dit een betalende optie was zoals bij BMW & Audi.

Ja is een betalende optie ! Maar je hebt met een "knopje" de keuze dit in of uit te schakelen. 

Geplaatst:

Nee je zit niet met een slappe vering als je sportief wil rijden zonder die optie. Het is zoals we het "gewoon" , maw je auto gaat overhellen, en geeft extra druk op de banden, die dan beginnen te communiceren dat ze minder grip krijgen of grip aan het verliezen zijn. Op dat punt krijg je een marge waarop je kan gaan spelen naargelang je skills.

Met de PDCC moet je daar ni wakker van liggen. Terwijl chauffeur 1 ligt te zoeken ten spelen met en naar balans kan je gewoon blind de bocht nemen met 1 hand aan het stuur en eens handjes zwaaien.

Ik ben niet op de grens van de PDCC KUNNEN gaan op de openbare weg, maar ik denk dat daar de grip/no grip grens zeer dun wordt en je dus niet gaat zoeken naar die balans en al zeker niet op de openbare weg. Het neemt de "normale" commnicatie van een wagen weg, je voelt dat het niet jij en de auto bent, maar de auto met jou.......

Hopelijk kan dit het gevoel wat verduidelijken. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

PDCC heeft niks met uw veren/dempers te maken. Dat zijn dynamische anti-roll bars.

Geplaatst:

PDCC heeft niks met uw veren/dempers te maken. Dat zijn dynamische anti-roll bars.

Had ik door na Jokke zijn laatste comment met dat knopje. Dacht initieel idd dat het voor de vering was.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

95% van de 911 kopers maakt het allemaal geen hol uit, ze rijden met de nieuwste "turbo" 911 die nog eens goedkoper is qua taksen, al de rest is voor hen vatbaar als technologie en verbetering + het stuurt beter en is sneller dan wat ze ervoor ooit hadden.

Geplaatst:

Hm ik denk dat het onderscheid tussen de 'hebbers' en de 'rijders' toch niet helemaal opgaat.

Ge kunt evengoed zeggen dat de betere rijders ook in een val trappen, nl van een auto te kiezen die te competent is. En die PDCC is dan alleen maar dat extra stapje. Chauffeur 1 mag dan nog wat zoeken naar balans, maar dan gaat het al hard. Wilt ge een auto waar ge nog meer moet zoeken naar balans? Dat kan, maar dan moet ge goedkoper.

Wat mij betreft is het argument voor een stuk 'als ge een dure sportwagen wilt, pak dan deze'.

PS: mijn avatar is een A35 , gelijk die van Wallace en Gromit, En James Hunt. :)

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid