Ga naar inhoud

Porsche 991.2


BMWMB

Aanbevolen berichten

O ja? Wat dan vertel... [emoji12]

Die uit het filmpje is al veel beter dan die van de foto's. Voor mij zijn de sproeikapjes van de LEDs vergeten (had zwart moeten zijn), binnen de stuurkolomkap in leer ... En ik ben niet zeker of hij de zwarte LEDs heeft - ik denk van niet.

Die van de foto's mist de sportdesignspiegels (liefst met zwarte voet), PASM -20, ..

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die eerste rode heeft toch sproeierkapjes in koetswerkkleur? Is goed zo. 't Is geen GTS met een rits zwarte accenten, hé. En de Sportdesign spiegels zónder de zwarte voetjes gaan er ook perfect bij, vind ik.

 

Veel erger vind ik dat zwarte dak. Dat trekt op de hond zijn kloten door het feit dat de daklijn niet vloeiend loopt, ze wordt vooraan en achteraan onderbroken met een véél te duidelijke knik. Daarom alleen al zou ik nooit een 991 met glazen panodak hoeven, 't is absurd slordig uitgevoerd imo (maar kan niet anders, technisch gezien).

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

maar kan niet anders, technisch gezien).

Care to explain? Achterruit moet mooi omkaderd zitten, maar daar moet toch sowieso een esthetischer oplossing voor zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die uit het filmpje is al veel beter dan die van de foto's. Voor mij zijn de sproeikapjes van de LEDs vergeten (had zwart moeten zijn), binnen de stuurkolomkap in leer ... En ik ben niet zeker of hij de zwarte LEDs heeft - ik denk van niet.

Die van de foto's mist de sportdesignspiegels (liefst met zwarte voet), PASM -20, ..

Stuurkolomkap in leder, dat is echt voor jeanetten. :D

Zijn dat de sportdesign spiegels trouwens niet op de foto?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die uitlaten doen me denken aan de de eerste generatie boxster. Vind het ook niet mooi op een 911

Die snap ik niet.

1st gen boxster heeft altijd een centrale uitlaat gehad. Alle Boxster/Cayman modellen trouwens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste generatie Boxster was spuuglelijk dus het was om het extra in de verf te zetten maar je hebt gelijk, die hebben idd een centrale uitlaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdens m'n verlof in BE in december heb ik er al enkele zien rijden en ik geloof dat de voorstelling in de Porsche Centers ook vorige maand plaats vond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...

Weet ik al een kleine week :)

 

Dit is een imo logische situatie:

- GT3, mikt op serieuze rijders, PDK kan maar manueel ook

- GT3RS mikt op mensen die het snelste mogelijke machien willen on track, dan is PDK logisch gezien dat sneller is dan manueel. Draait minder om rijplezier en meer om laptimes. (GT3S manueel blijft natuurlijk wel supervet)

- 911R voor de roadtrippers en occasionele trackers

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik ooit de lotto win geef ik pjh een 997.1 targa 4 tiptronic

 

Dat zou echt zo'n rotstreek zijn :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid