Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Knappe auto, zo'n F30..

704191_2731642026228_1664472116_o.jpg

Geplaatst:

Probleempje met de BMW hier thuis.

Vandaag mee naar school gereden en met het vuile weer af en toe de koplampsproeiers moeten gebruiken.

Nu ik thuis kwam zag ik het volgende:

IMG_0340_zps3d3f9c5a.jpg

Wanneer ik nu de koplampsproeiers gebruik, spuit hij gewoon alles in de grond icon_confused.gif

Iemand die weet hoe dit systeem werkt en hoe het komt?

Bedankt!

Geplaatst:

De sleutel van mijn 1-reeks valt bij de minste hobbel in de weg uit het contact. Ligt dat aan de sleutel of aan het contact? Duur om te laten vervangen?

Geplaatst:

Valt die dan stil? :D

Geplaatst:
De sleutel van mijn 1-reeks valt bij de minste hobbel in de weg uit het contact. Ligt dat aan de sleutel of aan het contact? Duur om te laten vervangen?

Test eens met de reservesleutel? Als het er dan nog uitvalt is het het contact waarschijnlijk he.

Geplaatst:
Valt die dan stil? :D

Blijft rijden :D

Test eens met de reservesleutel? Als het er dan nog uitvalt is het het contact waarschijnlijk he.

Met de reservesleutel gebeurt het minder frequent, maar het komt nog steeds voor.

Wel heb ik met de reservesleutel vaak dat de kofferklep zich automatisch ontgrendelt.

Heb een overnamebod van 5k op die ketel, vind het wat aan de lage kant, wat gaat een 118d van 2005 tegenwoordig op de particuliere markt?

Geplaatst:

Zal sowieso het contact zijn he...de sleutel is gewoon een plastic bakje.

Kan niet veel aan miskomen.

Geplaatst:

goeie reviews trouwens, telkens diene met zijn rare naam :D

Geplaatst:

Hoe betrouwbaar zijn de vier cil diesels van ±2009? Gaat over E90 318d. 
Heb al vaak gehoord dat die blokken problemen hebben met kettingspanners of zoiets en dat kon redelijk wat schade als gevolg hebben. Wat klopt daarvan?
En turbo's, zijn die beter dan die van E46 320d?

thanks

Geplaatst:
Hoe betrouwbaar zijn de vier cil diesels van ±2009? Gaat over E90 318d. 

Heb al vaak gehoord dat die blokken problemen hebben met kettingspanners of zoiets en dat kon redelijk wat schade als gevolg hebben. Wat klopt daarvan?

En turbo's, zijn die beter dan die van E46 320d?

thanks

Ik heb een 118d met 170k kilometers. Vanaf 30k met remap, altijd stevig mee doorgereden. Geen problemen mee gehad tot nu toe, op een gescheurde alternatorriem na. 

Heb ook altijd wel gehoord van zwakke kettingspanners, maar ben er in de praktijk weinig tegengekomen die er zware kosten aan hebben gehad.

Geplaatst:

Er is helemaal niets mis met die kettingspanners. Reden zit ergens anders.

Maar dat is al lang opgelost, als de garage het goed gedaan heeft.

Geplaatst:

goed, thanks voor uitleg.

Voor de weet: waar ligt de reden dan?

Geplaatst:
goed, thanks voor uitleg.

Voor de weet: waar ligt de reden dan?

Ketting

Geplaatst:

Klopt het dat bij een Z4 sDrive28i het M-Sportpakket niet compatibel is met de automaat?

Geplaatst:
Ketting

Ja, dan zat'k er zo ver toch niet langs.:) 

Bij facelift is dat probleem standaard van de baan of bedoel je dat de garage dat dan preventief zou moeten vervangen hebben?

Geplaatst:
Ja, dan zat'k er zo ver toch niet langs. :)

Bij facelift is dat probleem standaard van de baan of bedoel je dat de garage dat dan preventief zou moeten vervangen hebben?

Als ze er nu nog niet is doorgevlogen gaat ze er niet doorvliegen ;)

En je hoort dat trouwens aankomen

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Klopt niets van, heb zo'n offerte lopen...

Ok dan is de car configurator fout.

Geplaatst:

Die tellers..

Best wel wat turbolag onder de 2500 rpm precies, lees/hoor je wel vaker in de reviews.

Geplaatst:

Enkele mooie foto's van mijn bezoek aan BMW Welt te München  :inlove:

2nhdjpe.jpg

1q0oef.jpg

34yqq37.jpg

28iq2ip.jpg

192rsx.jpg

29auohu.jpg

2wny2s4.jpg

6ql5vp.jpg

23jg2nk.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid