Ga naar inhoud

BMW Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

BMW 3-cilinder in lijn.

Klinkt zalig, wel minder vlot dan je van 180 pk zou verwachten. Maar als dat werkelijk de beloofde CO2- en verbruikscijfers haalt (Concept active tourer) in combinatie met goede prestaties, chapeau.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

De nieuwe motor 3.0d met 258pk is een dijk van een motor. De gasrespons is veel directer dan met de 35d. Dit werd onlangs nog bewezen door 'Auto Motor und Sport'. Ook is de turbo veel brutaler dan bij de 35d waardoor 'm 'heviger' aanvoelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwe motor 3.0d met 258pk is een dijk van een motor. De gasrespons is veel directer dan met de 35d. Dit werd onlangs nog bewezen door 'Auto Motor und Sport'. Ook is de turbo veel brutaler dan bij de 35d waardoor 'm 'heviger' aanvoelt.

Ook de reden waarom je vanuit stilstand niet zonder doorslippen kan vertrekken (in geval van RWD).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Vraagje aan de BMW kenners:

Ik ben sowieso van plan een 193M 18" zomerset aan te schaffen voor m'n E91.

Nu ben ik op een advertentie gestoten waarbij staat dat de banden 225/40/18 zijn.

Voor zover ik weet zijn de achterbanden bij deze set 255/35/18.

ET waardes 34 en 37, maar is het mogelijk om op die achtervelgen ook 225/40/18 te leggen?

Maw is het mogelijk dat die kerel nu gewoon zelfde bandengrootte heeft gelegd, maar dat je dan achteraf gewoon 255/35 kan leggen?

Moet ik verder op iets letten bij een E91 tov een E90 of betreft dit dezelfde set? (cfr styling 172 verschil tussen E60/61)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm.

De 2e set die ik vind is ook zo...

http://www.2dehands.be/auto-onderdelen-accessoires/auto-onderdelen/bmw/nieuwe-bmw-originele-18-m-137173527.html?utm_content=0&utm_campaign=link_advertentie&utm_source=ad_reactie&utm_term=0&utm_medium=email

Wat denken jullie: volgende set kan ik gaan halen voor 700 euro met die brolbanden.

Iemand ervaring met die banden? Anderzijds prijs goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch wel.

Op de F31 met M-pack bvb krijg je Mischbereifung. (225/40R19 en 255/35 R19)

In het verleden zijn er ook modellen geweest, niet altijd van begin, maar na een tijdje wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch wel.

Op de F31 met M-pack bvb krijg je Mischbereifung. (225/40R19 en 255/35 R19)

In het verleden zijn er ook modellen geweest, niet altijd van begin, maar na een tijdje wel.

Hmm, enkel op een 5 Touring niet dan.

Omdat die standaard niveauregeling heeft achteraan (toch zeker vanaf E39) vermoed ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij zou toch meer in balans zijn met ook vooraan bredere banden dan?

Dan valt dat niet meer te rijden.

Ga maar eens rijden met een X5 met die 21" M-pack velgen, dat ding hou je amper op de baan door zijn spoorvorming

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid