Ga naar inhoud

BMW Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

Iemand die weet hoe je de boordcomputer van een E88 1 serie ZONDER GPS kunt resetten na het steken van nieuwe achterbanden?

Krijg nu constant melding van platte band maar dat ding moet gewoon gereset worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand die weet hoe je de boordcomputer van een E88 1 serie ZONDER GPS kunt resetten na het steken van nieuwe achterbanden?

Krijg nu constant melding van platte band maar dat ding moet gewoon gereset worden...

In je BC naar het icoontje van de banden gaan en dan keer drukken en langdurig blijven drukken tot er ok op komt. Zo dacht ik dat het was...

Link naar reactie
Delen op andere sites

In je BC naar het icoontje van de banden gaan en dan keer drukken en langdurig blijven drukken tot er ok op komt. Zo dacht ik dat het was...

veelvuldig geprobeerd maar zonder resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad, maar hier krijg je niet spontaan een 'warning light' toch?

Bij onze cab, krijg je spontaan een melding als je het contact aanlegt. Ik heb exact gedaan zoals in dit filmpje en het werkte niet.

Nuja, neem hem straks eens mee naar de garage. Ze zullen het daar wel weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag BMW lovers!

Geeft BMW voor al zijn tourings een nieuw PVG nummer als je er een lichte vracht van zou willen maken? e39 alvast wel (Gio) maar e34 ook? En de nieuwere?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super! Ik had maar even diagonaal gelezen over wat je nodig hebt. Ik verdiep me er wel in als het zo ver. Maar wou al weten of BMW het doet voor de E34 of niet. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bma wacht vol ongeduld op de 314d :D

:lol:

Als dat spel maar 2000 cc heeft en minstens 115PK heeft, kan het mijn allemaal niet schelen.

Het zal een bizarre discussie blijven. Maar wat is verkeerd met deze 114d ?

In België wil iedereen per se een diesel. Zelfs mensen die weinig kilometers doen.

Ik denk maar aan de vergrijzing van de bevolking. Oudere mensen die geen behoefte

hebben aan vermogen, maar toch een BMW willen. Waarom dan geen 114d ?

Als ze het geld er voor over hebben ?

Eerlijk gezegd. Ik vind het een goede evolutie. Minder vermogen.

Maar ik ben dan ook...BMA-man !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijk gezegd. Ik vind het een goede evolutie. Minder vermogen.

goeie manier van denken eigenlijk. Als iedereen minder heeft, dan heb jij plots het meeste :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

goeie manier van denken eigenlijk. Als iedereen minder heeft, dan heb jij plots het meeste :D

:lol:

Voila !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid