Ga naar inhoud

BMW Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

Zalig Dennis :grin:

Thanks!

Helaas geen filmpje van de drift met mijn Einser :(

Ja jammer he. Reden temeer om in augustus te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Mods List:

CF Grill

3D Design CF Rear Diffuser

Arkym CF Rear Spoiler

ACS Springs

Eisenmann Race Exhaust

35% Tint

Gloss Black Badge

20 MORR VS8.2 Brushed & Cleared Finish

15ias75.jpg

2u8a53o.jpg

352ruhg.jpg

2q0n8g8.jpg

mwf5om.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe betrouwbaar is de E46 320D van de laatste jaren? Er staan 140k km op en heeft een volledig ingevuld onderhoudsboekje. Waar valt op te letten bij aankoop van een E46?

Merci!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe betrouwbaar is de E46 320D van de laatste jaren? Er staan 140k km op en heeft een volledig ingevuld onderhoudsboekje. Waar valt op te letten bij aankoop van een E46?

Merci!

prijs is 7.900€ en het is een touring met 1jr garantie. opties zijn lederen zetels, cc, xenons, zetelverwarming, schuifdakje,...

(vorige post was ook van mij, maar kreeg mij niet aangemeld via mijn iphone:) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik rij een dagje met een 730d en na 500 km in onze 530 in de laatste 2 dagen valt mij het volgende op:

Zo'n 7 is zelfs met de 3 liter diesel erg vlot, voelt niet aan alsof ie power te kort heeft voor zo'n grote wagen. Ik vind het standaard stuur, dat in de 7 zit een stukje aangenamer dan het active steering in de 5. Ik mis de head up display toch echt wel handig en de achteruit rij camera. Overgens zijn de comfortzetels van uit de 5 toch een stukje beter dan de standaard zetels. Maar door het leukere stuurgevoel rij ik miss wel liever met zo'n 7 dan met een 5...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid